תפריט נגישות

סמ"ר שי צבאג ז"ל

  • נר

    הודלק ע"י אבא רוני אבישי צבאג בתאריך 25/04/2023

    לבננו שי צבאג הי"ד שי בן יקר שלנו, יום הזיכרון הוא יום זיכרון שבו מתייחד כל עם ישראל ונציגי הציבור הנבחרים עם זכר הנופלים מחד, ומאידך עם המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להם מכל. שי בן יקר שלנו ואהוב ליבנו, לנו המשפחה כל יום הוא יום זיכרון, תמיד זוכרים ונמשיך לזכור אותך באהבה. ככל שהזמן חולף הגעגוע גובר. שייקה'לה שלנו, אנחנו מגיעים אליך בסופי שבוע, מספרים לך מה התחדש במשפחה, ומבקשים שתשמור על כל אחיותיך, בני זוגם, וילדיהם שלא זכית להכיר; הם פספסו דוד שלבטח גם היה אבא למופת. שי אהובנו, השנה לאחר שבעה עשר ימי זיכרון, ולמעט הסגר בתחלואת הקורונה, לא נגיע ביום הזיכרון ונתייחד ליד מקום מנוחתך. אנחנו נעמוד ליד מקום מנוחתך בערב יום הזיכרון בשעת הצפירה כמו בכל שנה בשעת הצפירה. הסיבה שלא נגיע ביום הזיכרון היא חוסר הסובלנות של אנשי האבטחה כלפי הציבור ובכלל זה המשפחות השכולות, שלהן מגיע כל הכבוד ביום זה, אך במקום הופך עבורם לסיוט בל יתואר. עד לפני כשלוש שנים יכולנו להגיע לשער 7 בסמוך למקום מנוחתך עם הרכב. לצערי ולצערינו, הביזיון שנתבזנו בשנתיים האחרונות כדי להגיע למקום מנוחתך היה סבל בל יתואר וכל זאת כדי שאנחנו נכבד את האבטחה על נציגי הציבור. למרות התערבותו של ליאור ימין מנהל בית העלמין בקריית שאול לאפשר לנו להיכנס עם הרכב (רכב משפחה שכולה ועם תו נכה) עד לשער 7, נתקלנו במספר אנשי אבטחה ובשוטרת בעלת חוסר רגישות ואטימות מוחלטת. לאחר ויכוח של כרבע שעה ובעודנו ברכב מעל שעה וחצי מופנים מנתיב לנתיב, הואילה בטובה לאפשר לנו להיכנס. לתדהמתנו, כאשר נכנסנו מקומות החניה בסמוך לשער 7 היו ריקים לחלוטין, דבר שאינו ברור. שי מתוק שלי, עם השנים אנו מתבגרים וכמובן שנציגי הציבור הנבחרים הם אלו אשר באים לכבד אותנו, ולא אנחנו אותם. לכן כדי לא להתבזות מההתנהלות הקלוקלת וחוסר ההתחשבות גם כאשר מדובר ברכב נכה של משפחה שכולה, ובמיוחד במכלול התרחישים שקורים השנה, החלטנו להגיע ביום זה לבית יד לבנים ברמת גן בשעת הצפירה ולהסתפק בבואנו בערב יום הזיכרון. שייקה שלנו, במדינתנו הקטנה לא נשארה סובלנות, התחשבות וכבוד לבני אדם והכל נעשה בכוחניות. אני בטוח שאתה מבין אותנו כפי שתמיד נהגת לאורך כל שנות חייך הקצרות, כאשר הכבוד לאדם באשר הוא אדם היה הדבר הראשון במעלה וכך חונכת. נוח בשלום על משכבך, אהובנו. תמיד נזכור ונזכיר אותך את טוב ליבך ואת שמחת חייך. אוהבים זוכרים כואבים ודואבים, אבא, אמא, האחיות והמשפחה המורחבת.

  • נר

    הודלק ע"י עומר בהרב בתאריך 03/05/2022

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 12/04/2021

  • נר

    הודלק ע"י כרמל שאמה הכהן - ראש עיריית רמת גן בתאריך 26/04/2020

    בשם כל תושבות ותושבי העיר ובשמי, אני מתכבד להדליק נר זיכרון זה לכבוד כל בניה ובנותיה של העיר רמת גן, אשר נפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה. מורשתם תמשיך להדהד ולהוות נר לרגלינו. יהא זכרן וזכרם ברוך וצרוב לעד בזיכרון האומה, בזיכרון עירנו רמת-גן. מי ייתן ונהיה ראויים להם ולזכרם. • כרמל שאמה הכהן - ראש העיר. יום הזיכרון תש"ף.

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2018

    הגמרא (בדף ק ע"א) מביאה הא "דאמרי במערבא משמיה דרבא בר מרי, עתיד הקב"ה ליתן לכל צדיק וצדיק שלש מאות ועשרה עולמות, שנאמר (משלי ח, כא) 'להנחיל אוהבי יש ואוצרותיהם אמלא' - 'יש' בגימטריא תלת מאה ועשרה הוי".

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2018

    הגמרא (בדף ק ע"א) מביאה הא "דאמרי במערבא משמיה דרבא בר מרי, עתיד הקב"ה ליתן לכל צדיק וצדיק שלש מאות ועשרה עולמות, שנאמר (משלי ח, כא) 'להנחיל אוהבי יש ואוצרותיהם אמלא' - 'יש' בגימטריא תלת מאה ועשרה הוי".

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2018

    הגמרא (בדף ק ע"א) מביאה הא "דאמרי במערבא משמיה דרבא בר מרי, עתיד הקב"ה ליתן לכל צדיק וצדיק שלש מאות ועשרה עולמות, שנאמר (משלי ח, כא) 'להנחיל אוהבי יש ואוצרותיהם אמלא' - 'יש' בגימטריא תלת מאה ועשרה הוי".

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא האחיות הגיסים והאחיינים בתאריך 24/07/2018

    כמה שאתה חסר לכולנו, חבל שחלק מאיתנו לא הכיר אותך, שמע עליך רק מסיפורים. ננצור אותך בליבנו לעד . אואוהבים אותך מאוד מאוד

  • נר

    הודלק ע"י מירית סבl בתאריך 01/05/2018

  • נר

    הודלק ע"י יוסי בתאריך 17/04/2018

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 17/04/2018

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא כואב דואבים וזוכרים בתאריך 17/04/2018

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 02/02/2018

    שייקהלה היום אתה היית אמור לחגוג 32 שנה. היום אנו מגיעים למקום מנוחתך כואבים ודואבים על לכתך בטרם עת. שייקי ישנם אנשים שבאו לעולם זה שלא תורמים מאומה בעולם הזה, ההיפך הם לא רק שלא תורמים אלא מזיקים. אתה שי בשנות חייך הקצרות עזרת לכל אדם באשר הוא אדם. כך תיזכר בלב כולנו, אנו ננחיל את מורשתך ושמחת חייך. נזכיר ונזכור גם בדורות ההמשך במשפחתנו המורחבת. היה שלום ילדי יקירי אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2017

    שייקה שלנו עוד שנה חלפה, כבר חלפו להם 11 שנים בלעדיך . שי האמת היא שלא חשבתי לכתוב לך היום, אך אתמול חשתי צורך לעשות כן, הרי אצלי כל יום הוא יום זיכרון, אני מספר לך מידי שבוע מה התחדש במשפחה, כאשר אנו באים לבקר אותך. שי, כפי שאני מספר לך כאשר אנו מגיעים לכאן הימים כלילות ומחשבותינו כולן עליך, רק חבל שהן בלשון עבר. מידי יום אני מדמיין וחושב איפה היית היום לולא האסון שקרה. בטח היית נשוי, אב למופת, אח תומך ובן מוצלח שכל אחד היה רוצה לייחל לעצמו. המחשבות קשות מנשוא, הדמעות חונקות והגעגוע הוא עצום. בכל מקום אני חש אותך אני מנסה לשתף, לצחוק, לבכות ולהכיר אותך לכולם כמה שרק אפשר. שי בטח אתה במקום כלשהו, למעלה, צופה ומחייך על המשך החיים, אני באמת מרגיש שאתה תמיד איתנו, מלווה, שי אהובי פעמים רבות חלמתי עליך, לא פעם בחלומות שחלמתי נוכחתי לראות שהינך מייעץ ונמצא בכל מקום אליו אני הולך. כזה היית תמיד, חייכן מייעץ, עוזר לזולת, תומך באחיותיך. שייקה, השארת אחריך הרבה, החלל שנפער בלבנו הוא אינסופי. שי אהוב ליבי, אני מנסה להמשיך בחיי היומיום, אך הימים חולפים, הזמן עובר והכאב אינו מרפא, ועבורך הזמן עצר מלכת. שי בתקופה האחרונה יצאתי לדרך חדשה הכרתי אנשים חדשים, ששאלו אותי, איך אני מתמודד אחרי אחד עשר שנים ? האם זה עדיין כל כך קשה ? אני עונה להם ברור שזה קשה, זו לא דרכו של עולם שאב קובר בן וקורא עליו קדיש ! אני מדגיש שזה עדיין כל כך קשה, עדיין כואב לי כמו בשנה הראשונה, ואולי כואב לי עוד יותר. כואב לי, כי החיים נמשכים, כי נוצרים חיים חדשים, ואתה לא נמצא כאן כדי לחוות איתנו את השינויים. אתה לא כאן איתנו כדי להעביר איתנו עוד עשור בחיינו כדי לשמוח איתנו ועם שאר המשפחה. שי אז איך אפשר לחגוג מאז ? איך אפשר לשמוח ? איך אפשר להתענג על השינויים בחיי ובחיי המשפחה בלעדיך, שי ? כן שי אני משתדל להמשיך לחיות, להמשיך לשמוח, לרוב אני כמעט מצליח, אבל אז מגיע הכאב, מגיע החוסר, מגיע החלל, כך השמחה נמהלת בעצב. לא רואים עליי, שי, באמת, כי אני בדרך כלל מצליח לשחק אותה חזק, שמח, מאושר, אבל הלב בוכה בפנים, בוכה עליך שי על החיים שלך שנקטעו חייך שלך!!! על חיי שלי, של אמך ואחיותיך. החיים שלי ושל כל המשפחה נעצרו, אז, לפני אחד עשר שנים, כשנקשו בדלת והודיעו לנו, החיים נעצרו כי בכל אירוע אתה חסר. גם אם אנחנו לא מדברים על כך יום יום, אני יודע שכולם חשים בחסרונך, בשבתות, בחגים ובאירועים המשפחתיים. כל כך הרבה שינויים חלים במשפחה המורחבת שלנו, ילדים נולדים, עוד שמחה קרבה, אתה לא איתנו. כל שינוי כזה זורק אותי למחשבה הכואבת איך אתה היית במצב החדש של גיס ? דוד ? בעל ? אב ? אבל לזה לא תהיה לי תשובה לעולם. כל שאלה כזאת גוררת רק צער עמוק, בכי בלתי נשלט ומשאלה: אילו, אילו רק הכל היה חלום רע שאפשר להתעורר ממנו. אבל זה לא חלום, זה הסיוט של מציאות חיי. מציאות של חיים בלעדיך ילד אהוב שלי. מציאות שאין בכוחי לשנות, מציאות שנכפתה עלינו. אני כל כך מתגעגע אליך, שי, אתה כל כך חסר לי, לאמך ולאחיותיך אני כל כך אוהב אותך, מתגעגע אליך ומרגיש אותך לצידי בכל מקום בו אני נוגע ועושה. נוח על משכבך בשלום. אוהבים אותך, אבא אמא והאחיות.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/11/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 22/10/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 22/10/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/10/2017

    שי יקירי ככל שהמשפחה מתרחבת אתה חסר לנו יותר ויותר. הפיספוס הוא של כל מי שלא הכיר ויכיר אותך, ישמע עליך רק מתוך זכרונות שמלווים בכאב חד כתער. אהובנו ויקרינו תמיד תהייה נצור בליבנו. אבא ואמא אוהבים כואבים ודואבים.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/08/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 31/07/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/05/2017

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 01/05/2017

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 01/05/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 01/05/2017

  • נר

    הודלק ע"י רם בתאריך 01/05/2017

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 01/05/2017

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 30/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י יוסי בתאריך 30/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 30/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 30/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 30/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 28/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 27/04/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 18/03/2017

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 18/03/2017

  • נר

    הודלק ע"י משפחה כואבת ודואבת בתאריך 24/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 21/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/12/2016

    שייקהלה בן יקר ואהוב שלי מאז גופך כבר לא איתנו ורק נשמתך מרחפת כעננה ביום בהיר מעלינו ואתה נצור בליבנו. מה כבר לא נאמר או נכתב עליך ? מה יש כבר להוסיף מעבר למה שנאמר או נכתב במהלך עשר השנים שחלפו. כן שי שלנו יש לי מה לומר לך ביום עצוב זה...... חלפו להן כבר עשר שנים מאז הצטרפנו למשפחת השכול. בלילה אחד הפכנו מהורים גאים ומאושרים להורים שכולים. האירוניה שקרה הנורא מכל בחג האורים וביום נישואינו העשרים וחמישה שזוהי חתונת הכסף. חג זה היה שמח בעבורנו כל שנה, מידי שנה חגגנו עימך ועם אחיותך, כאשר הייתם קטנים בגני הילדים וכמובן גם חגגנו גם ימי נישואין. חג זה מבטא ניסים שקרו. בחג זה מברכים "על הניסים ועל הנפלאות". לך ולנו לא היה נס חג החנוכה, חג זה יסמל בעבורנו את הכאב והשכול שפקד אותנו. נישאנו בכ"ח בכסלו וקמנו מהשבעה עליך בכ"ח בכסלו, יום נישואינו שלימים הפך ליום זיכרון בעבורנו. ביום זה מדליקים נר חמישי של חנוכה. אתה אחד מחמשת ילדינו הנפלאים והמקסימים. ארבע נסיכות ונסיך אחד שהוא היהלום שבכתר. יהלום אשר אבד לעד. כ"ח זהו כח. לימים הבנתי שתאריך זה מסמל את הכוח שנצטרך לשאוב האחד מהשניה להתמודדות עם מה שקבע לנו בורא עולם. המציאות כואבת מאוד, זו לא דרכו של עולם. זה לא מסתדר עם חוקי הבריאה. שייק'ה שלי להתעורר בכל בוקר לפקוח את העיניים, להביט בפלאפון לראות תמונתך על המסך בחיוכך הרחב אז להרגיש את הדמעה החמה , לתפוס את הראש ולשאול: האם זה חלום רע ואני רואה את שי רק בתמונה ? או מציאות כואבת ואכזרית ? אז אני עונה לעצמי תתעורר. כן, זו מציאות כואבת אכזרית זה לא חלום בלהות. שייקהלה אהוב ונשמה שלי חלפו עשר שנים עשר שנים של כאב, כאב חד כתער, כאב שחותך בסכין את הלב שכואב ודואב. מעולם לא דמיינתי, בחלומות הכי גרועים שלי, שאמצא את עצמי עומד ומטפח גן של עצים וצמחים כל יומיים שלושה, שנה אחר שנה, מעל מקום מנוחתך הקר והדומם. כאשר רק הצמחים והעצים נותנים פירותיהם, ענפיהם גדלים ומתפתחים לכל עבר מסביבך ואתה נשארת בן עשרים ללא ענפים שיתנו פירות כאשר שנגדעו שורשיך לפני עשור שנים . שייקה מתוק שלי התרגלנו לבוא לבקר אותך בביתך הקט, לטפח את הצמחים שצומחים בגינה , מעל גופך החסון, הבריא והיפה שנטמן כאן בעומק האדמה ומשמעו שגופך כבר לא איתנו ותחייך אלינו רק בתמונות ותהיה רק בזכרונות. שי האהוב שלנו עשר שנים שאנחנו מנסים בכל דקה להחיותך ביומיום שלנו , לשמור על זכרך, לשמור על כבודך ולשמור עליך בחיינו. מנסים לשמור אותך חי בתוכנו חי בחיינו כאשר בכל פינה בביתנו תמונתיך המחייכות מולנו. עשר שנים שאנחנו חיים עם פצע בלב עם חור שחור בנשמה. עשינו כל מה שצריך לאורך כל הדרך, מחזיקים מעמד בשביל האחיות, בשביל הנכדים, בשביל החיים, אנו מחזיקים מעמד אחד בשביל השנייה. למדנו איך לחיות עם השכול, בכך אנחנו מתפקדים עוזרים לאחיותיך לבנות את עצמן כל אחת בדרכה שלה. אנו גם ממשיכים לעזור לכל אדם באשר הוא אדם כי זה טבוע בדמנו וזוהי הייתה גם דרכיך בשנותיך היפות והקצרות אנו לא אומרים זהו קרה לנו דבר רע נפסיק לעזור לאחרים, ההיפך. מדי יום מדברים עליך שי שלנו. מנסים להיזכר בדברים שגרתיים , שואלים שאלות של מה היה אילו.... למה קרה מה שקרה. מעולם לא פגעת באף אחד, במהלך חייך הקצרים עשית רק טוב לסובבים. מסתבר שאדם אינו יכול לשנות את גורלו, גם אם נדמה לו שיש בכוחו לעשות זאת. פעמים רבות משמעות הדברים האמיתית אינה מתגלה מיד אלא לאחר זמן, או תלאות רבות, כך שמסתבר שגורלו של אדם נקבע עם לידתו. יש דברים נסתרים שלעולם לא נבין אותם. אז מפסיקים כשזה נהיה קשה, כאשר הדמעות מתחילות להציף. עיננו אומרות קרה לנו אסון ולעולם לא ממש נתאושש ממנו , זוהי מהות חיינו. עם זה נמשיך לחיות ונשתדל להיות חזקים. שייקה לה שלנו אנו מתגעגעים לקיומך, מתגעגעים לדמותך, לחום גופך, נאחזים כל יום בזיכרון. כל יום הוא יום זכרון עבורנו. רוצים לזכור כל הבעה, כל סימן, כל צחוק, כל חיקוי, כל דיבור, אנו כואבים את השנים שעוברות שהם השנים האבודות בעבורך ובעבורנו. שייקה'לה שלי בכל אירוע משפחתי לרגע אמך ואני מביטים אחד בשנייה וזה הרגע בו יורד לו המסך עם הענן השחור, זה הרגע בו שנינו יודעים שי שלנו חסר, חסר בימי ההולדת, חסר בחתונות, חסר בלידות, באירועים המשמחים, חסר בצילום התמונות המשפחתיות, חסר ביומיום שלנו. זה הרגע בו הדמעות חונקות את גרוננו , זה הרגע בו בכל הכוח אנו מחליפים את החנק בצחוק ובשמחה מהולים בעצב, צחוק ושמחה שרק אנחנו מכירים , צחוק ושמחה שלעולם ידבק בם העצב. לעולם נהיה הורים לילד שנפל ואבד לעד וחי רק בתוך ליבנו . עשר שנים זה זמן ארוך. ארוך מדי לא לראות אותך , לא לחוש את גופך , לא לדעת את שעבר עליך. עשר שנים זה עשור. לדמיין איך היית נראה ומה היית עושה, איך ילדיך היו נראים. עשר שנים זה זמן ארוך מדי לשחזר בכל פעם את קולך, את ריח האפטרשייב שמדיף מחדרך בכל פעם שאתה יוצא, את נוכחותך בבית. עשר שנים בלעדיך שייקה'לה כמוהן כנצח. אנחנו אמא ואני חיים ביחד את חסרונך , וכמו שאמא אמרה לי באותו לילה ארור ונורא 12.12.06, כאשר ידעתי שחיי הסתיימו עת הופיעו לביתנו והסתכלו לי בעיניים. תחשוב גם עליי ועל הבנות אתה ואני חייבים להיות חזקים, או שנהיה חזקים או שהכל יתמוטט, לבד לא אוכל לעשות זאת אתה חייב לי את מה שהבטחת כאשר נישאנו, אתה חייב לעזור לי ולעצמך. את הכאב נישא ביחד עד סוף חיינו הוא יהיה תמיד. בזכותה של אמך למדתי איך לחיות עם הכאב והריקנות. מאותו לילה שחור כך אנו חיים, בשביל החיים וכואבים יחד את חסרונך. שי בן טהור שלי כאשר הורים מביאים ילד לעולם, הם יודעים שהילד הזה יקבור אותם ויאמר קדיש עליהם. במיוחד אב מרגיש כך כאשר נולד לו בן כאשר הוא יודע מה משמעות הקדיש. כי זו דרכו של העולם. כאן קרה ההיפך !!!!! שי נשמה שלי אני עדיין חי בראשי את הרגע בו הגחת לעולם, לפני 31 שנה היום שהיה היום השמח והמאושר בחיי בו נשאתי אותך בשתי ידיי בגאווה ובשמחה רבה. בארוחות החג גם כאשר כולנו מחייכים אני מרגיש בחסרונך בכל רגע, בכל דקה. לשם כך וכדי לשמר אותך אני מקדש בספר פאר הקידוש וההגדה הלל לשי שראה אור ארבעה חודשים לאחר שעזבת, תמונתך עם המבט החכם על גבי הכריכה. בן אהוב שלי נותרת חייל במדים, כאשר אחזתי את גופך הקר ועל מיטה קרה, כך נותר לי הזיכרון האחרון ממך מאותו לילה ארור לפני עשר שנים שלא ישכח ולא יסלח. אנשים אומרים שהזמן עושה את שלו, שעם הזמן הכאב פוחת ומוצאים סיבה לחייך ולחיות. לצערי הרב לא אזכה כבר לצחוק צחוק אמיתי, לחייך חיוך אמיתי מכל הלב. . למדנו לחיות בצילו של הכאב הפצע פתוח, מדמם ולעולם לא יגליד. שי בן אהוב ויקר שלי מאז נפרדת מאתנו תקוותי היא שבמקום בו אתה נמצא, אתה מוגן, שמח ומרגיש את כל האהבה אשר נשלחת אליך מאתנו בכל יום מכאן מהעולם הזה. עולם השקר שרווי בתככים, קנאה, צרות עין, שנאת אחים ושנאת חינם בין איש לרעהו. שי נשמה שלי הלוואי והייתי יודע אם אתה שומע, אם אתה יודע, אם אתה רואה. אני מאמין שכן מכיון שהנך מעביר לי מידי פעם מסרים דרך חלום. שי בן אהוב שלי, לא פעם העברת לי מסרים דרך חלום ולא מזמן העברת לי מסר נוסף בחלום. זה היה בשבת לפנות בוקר אמרת לי "אבא עזוב את הכול שמור על עצמך יש פה למעלה בורא עולם שרואה הכול". כך הגעתי לתובנה שבעולם השבור הזה קיים עולם השקר כאן יש בית דין של מטה. כאן יכולים להתחמק לשקר להזיק ולהכאיב מתוך הנחה שהכל אפשרי. שם למעלה רואים הכל, אף אחד לא יכול להתחמק מבית הדין של מעלה. חלום זה גרם לי לחשבון נפש עם עצמי איך ממשיכים הלאה. כך אני שואב את הכוחות ותעצומות הנפש וממשיך הלאה. בן יקר שלי, באת אל חיינו עם הזריחה. מתנה גדולה שהתגשמה. בכל ליבי שמרתי אותך. אתמול היית ילד, אתמול היית נער, נער שהתבגר, אף פעם לא ויתר, ותמיד עזר יותר ויותר. בן אהוב שלי אתה פרח אהבה, מתנה שנעלמה, מאז נעלמת, כאשר את הבית עזבת, לא ראית דמעות, של אבא ואמא. בן מתוק וחיים שלי אתה בשבילי כל עולמי, אילו רק ידעת מה יש בליבי, בין אור לחושך, בין כאב לאושר , אנו רואים אור בקצה המנהרה. שי מתוק ואהוב שלי המשפחה התרחבה ונותרו לנו רק הזכרונות הטובים והמתוקים ממך. אין יום שלא מזכירים אותך ומנסים להחיות אותך במציאות, כפי שאתה חי בליבנו. בן יקר שלי, אתה רחוק ואני מתגעגע, נושא תפילה לאלוקים, לתת לנו את הכוחות להמשיך ולצעוד קדימה. בין אור לחושך ובין כאב לאושר. אי שם למעלה יש יד שמכוונת לטוב ולרע. שי בן חכם ומתוק שלי מאז הלכת לי ולאמא בן עשרים נשארת. הזמן שחלף רחוק ונראה קרוב. במידה מסויימת הזמן הרחוק מתקצר ומקרב אותנו אליך, אי שם במרומים. לשם כולם בסוף מגיעים. שייקה'לה שלנו נאהב נזכור נזכיר מה תרמת במשך שנות חייך הקצרות ונספר אודותיך גם בדורות ההמשך. היה שלום בן יקר. אוהבים כואבים וזוכרים לנצח נצחים.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 20/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 12/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2016

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 04/11/2016

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 11/05/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבי שושן בתאריך 11/05/2016

    יהי זכרו ברוך...

  • נר

    הודלק ע"י סטס קוזינר בתאריך 10/05/2016

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 10/05/2016

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 10/05/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 10/05/2016

    נשמה שלי כל יום אתה בליבי. לנו כל יום קיים יום זיכרון. אוהב דואב כואב ומתגעגע . אבא

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2016

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא האחיות הגיסים והאחיינים בתאריך 11/12/2015

    תמיד תהיה איתנו. ה' יקום דמך.

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא האחיות הגיסים והאחיינים בתאריך 11/12/2015

    תמיד תהיה איתנו. ה' יקום דמך.

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 03/12/2015

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 24/11/2015

    נשמה שלנו כמה שאתה חסר לכולנו. אנחנו מרגישים שאתה רואה את השמחה שלנו היום. אוהבים כואבים וזוכרים אבא אמא האחיות הגיסים והדודנים

  • נר

    הודלק ע"י אשרת ויוסי צמח בתאריך 22/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י יותם בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י עומר בהרב בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י שרה שמש בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י מריאנה בן יוסף בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י אסף אזאצ'י בתאריך 21/04/2015

    הרבה תמונות הרבה זיכרונות הרבה רגעים שחקוקים לי בזיכרון השמחה החיוך שתמיד היה על פניך זוכר אותך ולא שוכח !!

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 21/04/2015

    תנצבה

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 21/04/2015

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/04/2015

    עוד יום זיכרון שכל עם ישראל מתייחד עם זכר הנופלים. שייקה בן יקר שלי. בשבילנו כל יום הוא זיכרון. אנו נושאים אותך בליבנו לכל מקום שהולכים יום יום שעה שעה דקה דקה. אוהבים. כואבים. זוכרים. כל בני המשפחה.

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2015

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 02/02/2015

    מזל טוב שי

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 02/02/2015

    מזל טוב שי

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 02/02/2015

    מזל טוב שי

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 02/02/2015

    מזל טוב שי

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2015

    שי בן יקר שלי היום אתה אמור לחגוג את יום הולדתך ה - 29 אני בטוח שהיית היום מסיים תואר שני ואף מעבר לכך. היית עובד באיזו חברת מחשבים שהנך מנהל אותה ושרבים היו רוצים לעבוד תחתיך ואתך, לשאוב מהידע הרב אשר טמון במוחך. בטח היית כבר נשוי ואבא לבן או לבת. אולי אף מעבר. היית יכול להיות בעל ואבא למופת כפי שהנך בן, אח, נכד, וחבר למופת. שי בן יקר שלי אין יום שאני לא מזכיר אותך , למעשה אין שעה שאני לא מדבר עליך. סימן שאתה ממשיך לחיות ולהיות איתנו לנצחים. גם הדור שמתווסף למשפחתנו המורחבת קורא בשמך. נדאג תמיד שיכירו וידעו מה היית בעבור כל אחד מבני המשפחה. שייקי יקירי ישנם אנשים אשר חיים שנים רבות , אנשים אשר רצים אחרי כספים נכסים תוך צבירת כוח או מעמד בכל מקום. אנשים אלו כמובן מותירים זיכרון קלוש בעיני כולם. לעומתם יש אנשים אשר חיים שנים מועטות הרושם והזיכרון שהנם מותירים אחריהם עצום ברמה של עוצמות אדירות מאחר ובכל מקום זוכרים את עשייתם ופועלם. כספים ונכסים הם הבל הבלים. ועל כן ניתן לומר "טוב שם משמן טוב" משמעו : שכמה שהשמן טוב שמו של אדם עדיף. לכן שייק'ה שלנו אתה והשם שלך תהיה תמיד איתנו ננציח ונזכיר אותך בדור ההמשך. ביקשתי מכול אחיותיך ששמך לא יינתן בדור ההמשך , משתי סיבות האחת שאתה שי שלנו היחיד והמיוחד והאחרת שאף אדם לא אמור להוות ולהיות כתחליף או בצל האחר . כל אדם נולד לחיים חדשים ולמזל טוב. ועל כן כדי שתמיד שמך ילך איתנו הוספתי לשמי את השם אבישי שמשמעו אבא של שי. וכך היום קוראים בשמי . גם דור ההמשך קורא סבא אבישי. שי יקירי ונשמה שלי בכל מקום אדאג להעצים את פועלך ואזכיר אותך היכן שאהיה בשמחות העתידיות כפי שזכרנו אותך בשמחות שהיו נזכור אותך ותמיד תהיה בלבנו לעד. היה שלום בן יקר ואהוב שלי אבא רוני אבישי

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2015

    שי בן יקר שלי היום אתה אמור לחגוג את יום הולדתך ה - 29 אני בטוח שהיית היום מסיים תואר שני ואף מעבר לכך. היית עובד באיזו חברת מחשבים שהנך מנהל אותה ושרבים היו רוצים לעבוד תחתיך ואתך, לשאוב מהידע הרב אשר טמון במוחך. בטח היית כבר נשוי ואבא לבן או לבת. אולי אף מעבר. היית יכול להיות בעל ואבא למופת כפי שהנך בן, אח, נכד, וחבר למופת. שי בן יקר שלי אין יום שאני לא מזכיר אותך , למעשה אין שעה שאני לא מדבר עליך. סימן שאתה ממשיך לחיות ולהיות איתנו לנצחים. גם הדור שמתווסף למשפחתנו המורחבת קורא בשמך. נדאג תמיד שיכירו וידעו מה היית בעבור כל אחד מבני המשפחה. שייקי יקירי ישנם אנשים אשר חיים שנים רבות , אנשים אשר רצים אחרי כספים נכסים תוך צבירת כוח או מעמד בכל מקום. אנשים אלו כמובן מותירים זיכרון קלוש בעיני כולם. לעומתם יש אנשים אשר חיים שנים מועטות הרושם והזיכרון שהנם מותירים אחריהם עצום ברמה של עוצמות אדירות מאחר ובכל מקום זוכרים את עשייתם ופועלם. כספים ונכסים הם הבל הבלים. ועל כן ניתן לומר "טוב שם משמן טוב" משמעו : שכמה שהשמן טוב שמו של אדם עדיף. לכן שייק'ה שלנו אתה והשם שלך תהיה תמיד איתנו ננציח ונזכיר אותך בדור ההמשך. ביקשתי מכול אחיותיך ששמך לא יינתן בדור ההמשך , משתי סיבות האחת שאתה שי שלנו היחיד והמיוחד והאחרת שאף אדם לא אמור להוות ולהיות כתחליף או בצל האחר . כל אדם נולד לחיים חדשים ולמזל טוב. ועל כן כדי שתמיד שמך ילך איתנו הוספתי לשמי את השם אבישי שמשמעו אבא של שי. וכך היום קוראים בשמי . גם דור ההמשך קורא סבא אבישי. שי יקירי ונשמה שלי בכל מקום אדאג להעצים את פועלך ואזכיר אותך היכן שאהיה בשמחות העתידיות כפי שזכרנו אותך בשמחות שהיו נזכור אותך ותמיד תהיה בלבנו לעד. היה שלום בן יקר ואהוב שלי אבא רוני אבישי

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 13/12/2014

  • נר

    הודלק ע"י משפחה בתאריך 12/12/2014

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 11/12/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2014

  • נר

    הודלק ע"י אללוף חנה בתאריך 08/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י אללוף חנה בתאריך 08/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י אללוף חנה בתאריך 08/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י אללוף חנה בתאריך 08/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י אללוף חנה בתאריך 08/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י צליל רנסיה בתאריך 07/09/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/07/2014

    נושא אותך איתי ובליבי בכל מקום . ילד נשמה שלי. אוהב דואב וכואב אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 25/06/2014

  • נר

    הודלק ע"י יונתן פוגל בתאריך 12/06/2014

  • נר

    הודלק ע"י אלי חכמון בתאריך 05/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 05/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י שלי בתאריך 05/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י מורן בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י יותם בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י יותם בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י רם מחלב בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 04/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 04/05/2014

    לשי בשם בית ספר התיכון אורט אבין נזכור אותך לעד

  • נר

    הודלק ע"י עלמה בתאריך 03/05/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 23/04/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 23/04/2014

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 24/03/2014

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/03/2014

  • נר

    הודלק ע"י רם מחלב בתאריך 02/02/2014

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2014

    ילד נשמה שלי. היום יום הולדתך. יום הולדת 28 שהיית אמור לחגוג איתנו. במקום לתת לך נשיקה במצח ולחבק אותך בין זרועותיי נשקתי היום לאבן הקרה שמתחתיה אתה שוכב. בן יקר שלי אהוב ליבי ונשמה טהורה. תמיד דמותך תהיה מולי ארגיש שאתה איתי ולצידי. אוהב כואב כותב ודואב אבא.

  • נר

    הודלק ע"י דקל אשר בתאריך 02/02/2014

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 02/02/2014

  • נר

    הודלק ע"י מני שימל בתאריך 02/02/2014

    מתגעגע חבר יקר.

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2014

  • נר

    הודלק ע"י ר בתאריך 11/12/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2013

    כל יום שעובר הגעגוע גובר. אוהב אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/11/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 13/10/2013

    זוכרים לעד, תהי נפשו צרורה בצרור החיים.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 03/09/2013

    שייק'לה כמה שאתה חסר לי בן יקר. אוהב כואב ודואב אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/07/2013

    כמה שאתה חסר לי היום ביום הולדתי. מה לא הייתי נותן רק כדי לחבק ולנשק אותך. כולם אתמול ביקרו אותי ובאו לאחל לי מזל טוב. המזל הטוב היה באמת אילו הייתי רואה אותך מאושר ולצידנו בכל מקום ובכל שעה. אני תמיד נושא אותך בליבי ברוחי ובנשמתי. אוהב אותך חיים ונשמה שלי. אבא.

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 16/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת וזוכרת. בתאריך 15/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 04/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 03/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 02/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 01/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 01/07/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 30/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 29/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 28/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 27/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 26/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 25/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 24/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 23/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 22/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 21/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 20/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 19/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 18/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 17/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 16/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 15/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 14/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 13/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 12/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 11/06/2013

    יהי זיכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 10/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 09/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 08/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 07/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 06/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 05/06/2013

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 04/06/2013

    יהי זיכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/05/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 13/05/2013

    תמיד תמיד תהיה איתנו ובליבנו ילד מתוק שלנו.

  • נר

    הודלק ע"י יעקב חסידים בתאריך 16/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י סטס קוזינר בתאריך 15/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 15/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 15/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י סבתא בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י יהותם בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבי שושן בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י יצחק פתחי בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י יוסי מסעודה בתאריך 14/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/04/2013

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 19/03/2013

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 03/02/2013

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2013

    שי יקירי היום אתה בן 27. שש שנים וחודשיים עברו מאותו לילה ארור. אתה תמיד איתנו ובליבנו. אני רק חושב כל הזמן איזה אבא יכולת להיות. אבדנך הוא גם אובדן לדורות נוספים שהיו אמורים להיות ההמשכיות שלך. אנחנו נמשיך ונזכיר אותך בכל מקום ובכל שעה. שייקי יקירי אנחנו אוהבים אותך מאוד. שייקי שלי אני תמיד אזכיר אותך ואתה יודע שמתאריך 12.12.12 כ"ח בכסלו שיניתי את שמי מרוני רון ל רוני אבישי משמעו של השם הוא אבי שי וכן האותיות הראשונות משמו של סבא אברהם אבי וסבך המנוח שהלך לעולמו השנה. הסבא שכל כך אהב והיה גאה בך. התאריך

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2013

  • נר

    הודלק ע"י אמא אבא האחיות וכל בני המשפחה בתאריך 12/12/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2012

    כמה שאתה חסר..... הייתי רוצה לספר לך. .. אני מקווה שהיום כשביקרתי אותך היית איתי שם כדי לשמוע.... אוהב אותך תמיד. ילד אהוב שלי. אבא

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 11/12/2012

  • נר

    הודלק ע"י יהותם בתאריך 11/12/2012

  • נר

    הודלק ע"י יצחק מאור בתאריך 11/12/2012

  • נר

    הודלק ע"י אמא אבא מיכל יעל ענת ורינה בתאריך 05/12/2012

    שייקי יקירי! בדמיוני יש לי משאלה, המשאלה היא איך הכול היה יכול להיות אחרת ? האם היה יכול להיות איזה בוקר אחד שאקיץ מבלי להרהר כיצד חיינו, או חייך היו אמורים להיות. חיים שנגדעו באיבם ובאו מהר מאוד אל קיצם. שייקה'לה שלי עוד שנה חלפה עוד ימים חולפים , הצער והגעגועים בעינם נשארים. שש שנים 2190 ימים ולילות, 312 שבועות. שש שנים של צביטה בלב. 2190ימים ולילות של כאב. 312 שבועות שאינך כבר ביננו, הזיכרונות עולים וצפים תוגה וצער שאינם מרפים. דמותך וחיוכך שובה הלב משתקפים אליי, ואני עדיין תוהה למה ומדוע?. שייקי שלי בכל שנה נערכים 2 טקסי זיכרון האחד זיכרון אישי, שחל כל שנה ביום נפילתך, בו מתקבצים כאן בני משפחה וחברים קרובים שבאים לכבד ולזכור. ביום הזיכרון השני לכל הנופלים אשר כל העם מרכין ראש וזוכר את הנופלים. שייקי שלנו לנו יש כל יום יום זיכרון, זיכרון שחקוק בתוך ליבנו כאב שחדר אל עמקי נשמתינו. אך מתוך הכאב תמיד נזכור ונספר עליך, נספר על נעם הליכותיך על תבונתך ומידותיך. על שאיפה למצויינות שהייתה בעוכריך. על טוהר, הגינות, יושר, נחישות, ענווה, צניעות. אהבה וכבוד לכל אדם. על לתת ולא לקחת, על איכפתיות ואופקים רחבים, על חיוך שובה לבבות, על עלם חמודות ועל עוד תכונות רבות וטובות. שייקי שלנו. היית ותהיה מקור גאותינו, נפלה בחלקנו הזכות להיות הוריך, לשהות במחיצתך כמעט 21 שנות אושר. שייקה שלנו הגעגועים והכאב הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו. אין מזור לאובדננו, ההנאות והשמחות שבחיינו הן ההפוגות בין סבל לכאב. רצוננו לאהבת החיים דוחף אותנו ויוצר הזדמנויות בין הצער והכאב ובין החיים. לעיתים קשה מאוד לשתף אחרים בעוצמת הכאב והחלל שנפער בליבנו. אין בפי אף אדם נחמה. אנחנו מתמודדים עם הכאב בעזרת תעצומות הנפש שבתוכנו. למדנו לחיות בצל השכול והכאב בכך שאנו שולטים על כוחות הרגש שחבויים בתוכנו. שי שלנו עוצמת אהבתנו אליך משולבת בזיכרון של שמחת החיים שהייתה בך. תהיה תמיד חקוק על לבנו לעד ולתמיד. תמיד זוכרים מספרים ומזכירים, נזכור את מה שהיית ונכאב את מה שלא תהיה. שייקהלה שלנו נאהב אותך תמיד בננו יקירנו האהוב המיוחד והיחיד. נזכור ונזכיר אותך תמיד לדורות הבאים ולנצח נצחים. תמיד היית ותהיה האחד היחיד והמיוחד . ילד מתוק ונשמה שלי , אתה מלווה אותנו לאורכם של הימים החודשים והשנים אתה יודע עד כמה הכאב חד ולא מרפא. למרות הכול אני אמא, מיכל, יעל, ענת ורינה מרימים את הראש ומנסים לבנות חיים חדשים כי הכול השתנה לאחר לכתך. לכן שמור ולווה את אחיותיך אחת אחת בדרכה תן לנו את הכוח להמשיך ולהרים את הראש ולהמשיך בחיים רויי שמחה לצד הזיכרון האהבה והגעגועים אליך קבל את אהבתנו עם חיבוק נשיקה ועם שיר? שי הכוכב של כולנו אמא אבא מיכל יעל ענת ורינה.

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 05/12/2012

  • נר

    הודלק ע"י משפחה בתאריך 21/11/2012

  • נר

    הודלק ע"י משפחה בתאריך 21/11/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 25/06/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/05/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/05/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/05/2012

  • נר

    הודלק ע"י יצחק פתחי בתאריך 30/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י אלי חכמון בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י אלי חכמון בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י דור שושני בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י אלעד יגרמן בתאריך 25/04/2012

    שי היה חברי לכיתה בתיכון אורט ע"ש אבין, תלמיד מבריק, ותמיד משעשע. מתגעגע מאד.

  • נר

    הודלק ע"י רם מחלב בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 25/04/2012

    שי,יהי זכרך ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י יוסי מסעודה בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י טל בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י שני בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י משפחה בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י משפחה בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י דוד חיים בתאריך 25/04/2012

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י שלי בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י לילי בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י תמר בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י דיאנה מסינגר בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י יצחק בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י שרה בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י מאיר בתאריך 25/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י יותם בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י עומר בהרב בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 24/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 24/04/2012

    שי שלנו, אתה תמיד איתנו בלב.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/04/2012

    שי שלנו, אתה תמיד איתנו בלב.

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 24/04/2012

    יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י איציק פתחי בתאריך 24/04/2012

    יהי זכרך ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 23/04/2012

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 01/04/2012

    יהי זכרך ברוך חבל על דאבדין ולא משתכחין

  • נר

    הודלק ע"י אוהבים אותך בתאריך 23/03/2012

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 02/02/2012

    מה לא היינו עושים רק כדי לראות אותך ולתת לך חיבוק ונשיקה . אוהבים אותך בן יקר . אמא ואבא.

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2012

  • נר

    הודלק ע"י ליאור ר בתאריך 10/01/2012

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 15/12/2011

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 12/12/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2011

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 23/11/2011

    אומרים שהטובים נלקחים מאיתנו... תהי נפשו צרורה בגן עדן אמן.

  • נר

    הודלק ע"י גיל משיח בתאריך 23/11/2011

    אומרים שהטובים נלקחים מאיתנו... תהי נפשו צרורה בגן עדן אמן.

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 22/09/2011

    שייקי שלנו אתה כל כך חסר לנו במיוחד היום נשמה שלנו אתה תמיד תהיה ותחיה איתנו אבא אמא והאחיות . שי היום אני מקדיש לך שיר . כל יום בתוך חיי , דמותך ניצבת מול עיניי, מרגיש אותך בין זרועותיי , תמיד אוהב עד בלי די, למרות שהלכת את חיינו המשכת , ידעת לתת את הכח לחיים, את שמחת חייך הותרת , וגם בלב נשארת , תמיד אהיה גאה בך בן. שי כוכב זוהר כמו יהלום, אתה רואה אותנו גם היום, תן לי כח להמשיך היום, שי כוכב זוהר, תמיד איתנו גם בשמחות, אך תחייך רק בתמונות, תמיד תחיה בלב האחיות, ובלב כולנו תמשיך לחיות ואיתנו להיות . נאחזים בשמחת חייך, מאמצים את השקפותיך כל הזמן אתה במחשבות. שי כוכב זוהר כמו יהלום שי כוכב זוהר כמו יהלום . אוהבים אותך ילד נשמה שלנו ואתה תמיד איתנו.

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 20/09/2011

    אח כמה אתה חסר

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 14/09/2011

    כל הזמן חושב עליך בן יקר שלי .

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 10/09/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 30/08/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 09/08/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/07/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/07/2011

    שי אני מקווה שאתה יודע עד כמה אתה חסר לי. אוהב אותך ! כל הזמן אתה בליבי ובמחשבותיי בן יקר ואהוב שלי. שלך ואיתך אבא .

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 13/06/2011

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 13/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י שני בתאריך 12/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י ר.ז בתאריך 10/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י מאור כהן בתאריך 10/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י הדס כהן בתאריך 09/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י יותם שטייגמן בתאריך 09/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י יעל צבאג בתאריך 09/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 08/05/2011

    תמיד כאן בשבילכם... יהי זכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 08/05/2011

    תמיד כאן בשבילכם... יהי זכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 08/05/2011

    תמיד כאן בשבילכם... יהי זכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י שני וינברג בתאריך 08/05/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 08/05/2011

    אהוב ליבנו לעולם לא נשכח תמיד תהיה איתנו אוהבים אותך אבא ואמא

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 18/04/2011

    עוד חג ואתה חסר לכולנו אוהבים אותך

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 22/03/2011

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 02/02/2011

    שי יקירנו אתה תמיד איתנו , למרות שגופך כבר לא איתנו . תמיד תמיד תחיה בליבנו , נזכור את יופייך , מבטך , תום הלב שבך . זהו יום הולדתך העשרים וחמש , ארבע שנים וכמעט חודשיים , מאתיים וששה עשר שבועות מאז הכה הגורל . תמיד נזכור ונזכיר אותך גם בדורות הבאים . אתה הפספוס של החיים . שי יקירנו יש אנשים שנולדים וחיים שנים ארוכות , במשך תקופת חייהם אינם תורמים כלל לחברה ולעולם שהם חיים בו . יש אנשים שנולדים ומשך חייהם קצר ואף קצר מאוד . אבל אנשים אלו תורמים לכולם באהבה , ברצון וביושר . אתה נמנה עם אנשים אלו . ואנו גאים בך בן . לא שנותיו של האדם שבא לעולם נמדדות מעשיו של האדם במשך שנותיו נמדדות . מקומך בגן עדן ותודה על מעשיך . אוהבים אותך בן יקר ואהוב . אבא ואמא

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2011

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 12/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 12/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 12/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 12/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 12/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 12/12/2010

    שי בן יקר שלי ארבע שנים חלפו לא יאמן. ארבע שנים הן מרחק של שנים, חודשים וימים מהחיים ההם. ככל שחולפות השנים הן אינן מרפאות והכאב אינו מרפה. השנים מחדדות את הכאב שנכפה ולומדים לחיות בצילו. שי בן יקר אני לא רוצה לספור את השנים ומדמיין לי שזו שנה אחת ארוכה. כך אני יוצר לי אשליה שרק זה עתה ראיתי אותך ואתה נמצא בטיול ארוך ושב לחיק המשפחה. הימים ישובו כבעבר ושוב נהיה ביחד מאושרים. שי יקירי אני כואב את ההחמצה שלך בעולם הזה והגעגועים העזים למה שהיה בימים הטובים ההם. יש לכולנו זכרונות מעשרים ואחת השנים שהיית איתנו ויש לנו את החיים היום. החיים שלנו היום הינם חיים חדשים ושונים ואנו ממשיכים בגלגל הזמן. עוד יום,עוד חודש, עוד שנה ועוד שנה ומחר יום חדש. שי יקירי כל יום שאני מבקר אותך כאן אני מביט אל השמיים, רואה את העננים שרצים להם בשמיים כמו שהחיים רצים להם, מבין את הזמניות של החיים על פני האדמה בעולם הזה. ההבנה הזו מקשה עליי להינות עד הסוף אך מועילה במובן מסויים בהסתכלות על חצי הכוס המלאה. שי יקירי אני רוצה רק שתדע שהחוסר והחלל שהותרת הינו עצום ואין לו גבולות. הוא מלווה וילווה אותנו בכל שמחה שתבוא וכל זמן שהותנו הזמנית על פני האדמה בעולם הזה. אהבתנו וגעגועינו אליך בכל דבר שיהיה לנו בחיים יחצו את כל הגבולות. שי בן יקר ואהוב שלי לעיתים אתה מופיע בחלומות כאשר אני מקיץ אני יודע שאתה לא איתי, אך בחלומות שאתה לצידי נותנים לי את הכח להמשיך הלאה, אך העצב והגעגוע חוזרים שוב . שייקי שלי אני מדמיין שאתה נמצא באיזה שהוא מקום שם למעלה, מסביבך מלאכים, רואה את כולנו, חוזה וצופה את העתיד ויודע מה יקרה. מתעצב על הצער והעצב ושמח על השמחה שתבוא. כך אני חושב שאתה מביט מאי שם למעלה ומסדר לנו את העיניינים. שייקי שלי אמשיך להאחז בשמחת חייך אאמץ את השקפותיך על החיים, אזכיר את אישיותך המיוחדת שבכך תסייע לנו לראות אור מאותה אפלה שנכפתה עלינו. שייק'לה שלי אתה תמיד תהיה איתנו ובליבנו והמעבר בין הימים והשנים יהיה מעבר טוב יותר עבור אחיותיך. תמיד נזכור ונזכיר אותך גם בדורות הבאים ונוכחותך לא תיעלם . שי בן יקר שלי ואהוב ליבי אני עוד מקווה ומאמין שפגישה תהיה מובטחת לנו בעולם הבא . ‏ ‏ וניפגש בסוף בן ‏ ‏ אתה יודע ‏ ‏ אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 10/12/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 28/11/2010

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 26/11/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 05/10/2010

    שייקי שלי אתה חסר לנו מאוד . אין לך מושג עד כמה . אוהבים אותך מאוד בן ואח . תמיד תהיה ותחיה בליבנו . אבא אמא וכל המשפחה .

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 25/09/2010

    תמיד תהיה איתנו בכל מקום בכל יום ובכל שעה דקה ושניה. אוהבים אותך מאוד.

  • נר

    הודלק ע"י רוני מירל בתאריך 23/09/2010

    הגעתי לעמוד זה במקרה ורציתי לכבד זכרונך בנר. יהי זכרך ברוך... אמן!

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 22/09/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 10/09/2010

    שייקי יקירי ואהובי עוד שנה חדשה בפתח ואתה לא איתנו. זהו ראש השנה הרביעי שאתה לא איתנו. כמעט ארבע שנים חלפו והכל נראה טרי. ארבע שנים זהו פרק זמן לא קצר , אך למרות הזמן שחלף הכל נראה טרי. שייקי נשמה שלי אין לך מושג כמה אני מתגעגע אליך לחיבוק , לחיוך , לצחוק , ולנשיקה. שייקי ילד מתוק שלי בכל חג ישבת לצידי ומימיני סביב השולחן , למרות שאתה לא נמצא פיזית איתנו תמיד יש לי תחושה שאתה איתנו. אני רוצה רק לקוות שביום מן הימים עוד שוב ניפגש נצחק נתחבק ונתנשק ושוב נהיה מאושרים כמו פעם. ילד נשמה שלי בכל דבר שאעשה בעולם הזה ובכל מקום שנהיה בו אתה תמיד תלווה אותי ותהיה לצידי . אני אסיים כפי שהיינו מתכתבים בהודעות אוהב אותך בכל ליבי חיים ונשמה שלי אבא

  • נר

    הודלק ע"י אלכס מרזל בתאריך 26/08/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 05/08/2010

  • נר

    הודלק ע"י אביטל ירקוני בתאריך 23/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נוי בחאש בתאריך 20/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י רועי חלאוי בתאריך 20/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אור בתאריך 20/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י שלומי נתנאל בתאריך 20/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ליעד אנוקוב בתאריך 20/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אריק בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י רועי בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ינון בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ספיר בן שושן בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י עלמה גולב בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י לירן בתאריך 19/04/2010

    אני לא הכרתי אותו אישית(רק מאותו התיכון) אבל שיהיה זיכרו ברוך לעולמי עד של הבחור היקר הזה !!!

  • נר

    הודלק ע"י איילת שוחט פת אל בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י שלי מוכתר בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י לילי מוכתר בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י יצחק נחמן בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י שי בן משה בתאריך 19/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נועם קודש בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י רינה צבאג בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ענת צבאג בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י יעל צבאג בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י מיכל צבאג בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י בן גרינשפן בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י יובל סולומון בתאריך 18/04/2010

    לזכור ולא לשכוח.

  • נר

    הודלק ע"י מאיה עובד בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נופר פישמו בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נועה אבן צור בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אדי קנבסקי בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י שני בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י עדי בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י גל בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ספיר בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ליהי בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י ספיר בן שושן בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נעמי ארבל בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אלי מזרחי בתאריך 18/04/2010

    יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אלי מזרחי בתאריך 18/04/2010

    יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אלי מזרחי בתאריך 18/04/2010

    יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אילנה מאיו בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י יואב בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י נוי בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י שרה אליאס בתאריך 18/04/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/03/2010

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 17/03/2010

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 08/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י רוזנברג רפי בתאריך 05/02/2010

    שי היקר. היה לי הכבוד לעבוד שנים רבות עם סבך צבי הרשקוביץ ב י.ב.מ. וגם להכיר את הוריך הנפלאים. בני אמיר נמצא ממש על ידך ואני גאה מאד מאד בכך.

  • נר

    הודלק ע"י מתן לוי בתאריך 05/02/2010

    חיוך וצחוק שלא נפסקים לעולם

  • נר

    הודלק ע"י רם מחלב בתאריך 03/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י מני שימל בתאריך 02/02/2010

    חבר יקר, אתה חסר כל כך.

  • נר

    הודלק ע"י מתגעגעת בתאריך 02/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 02/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 02/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 02/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 02/02/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 02/02/2010

    שייקי יקירי ואהוב ליבי ! יושב אני לבד כאן לצידך ביום הולדתך העשרים וארבע. מתבונן בתמונותיך ורואה את שמך שחקוק על האבן הקרה. מסביבך הנרות דולקים, הפרחים פורחים, העצים גדלים נותנים פירותיהם, ציוץ הציפורים שמסביב משרה רוגע ואוירת חיים ואתה נשארת רק בן עשרים. שי אני בטוח שאתה רואה ושומע אתה יודע למה שי ? כי אתה מופיע בחלומות בחלומות אתה מדבר אליי ומעביר לי מסרים. לפני יומיים ביקשת שאת התמונה שבתליון שאני עונד אחליף בתמונה אחרת, היום אני אחליף את התמונה כפי שביקשת. שי ככל שהזמן חולף קשה לי מאוד בלעדיך, אין לך מושג כמה אתה חסר לי מה לא הייתי נותן כדי שתחזור אליי ולמשפחה שכל כך אוהבת אותך. הלוואי והכל היה שונה והייתי שוכב במקומך. אך לצערי שי זהו הגורל אתה תנוח, ואני אסבול בלעדיך. שייקי שלי! רק שתדע אתה תמיד תהיה איתי בכל מקום , אמשיך לבוא לבקר אותך מידי יום עד שיום אחד ניפגש שוב ונהיה מאושרים. ש מחת חייך תום ליבך הזך י ופייך ילוו אותי עד יומי האחרון . אסיים כפי שהייתי מסיים בהודעות ששלחתי לך בימי הולדתך. אוהב אותך בכל ליבי חיים ונשמה שלי ולהתראות אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 02/02/2010

    שייק'לה שלנו ! היום יום הולדתך העשרים וארבע. יום הולדת רביעי שאתה לא איתנו. אנחנו רוצים להקדיש לך כמה מילים שמורכבות משמך ושם המשפחה. מילים אלו מבטאות את אישיותך. למרות שלא תקרא את הכתוב אנחנו מאמינים שאי שם ממרומים אתה רואה שומע ומרגיש. ש מחת חיים טוב לב רוגע ושלווה. י ושר טוהר וענווה. צ ניעות עזרה לזולת. ב כל מקום בכל שעה. א צילות אהבת חינם. ג ם אחרי לכתך הטבעת חותמך. תמיד איתך לנצח אוהבים אותך ילד נשמה שלנו אבא ואמא

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 15/01/2010

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 14/01/2010

  • נר

    הודלק ע"י תמי בתאריך 01/01/2010

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 27/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י זאב ניצן בתאריך 19/12/2009

    שי המיוחד והיקר מהמילים החזקות שאבא כתב בימים האחרונים וגם מהאזכרה שנערכה במלאות שלוש שנים לנפילתך הטרגית, חשים איזה חלל גדול השארת, ושהגעגוע החזק אליך ימשך לעולמים.

  • נר

    הודלק ע"י שולי ואיציק אברהם בתאריך 17/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י לילי בתאריך 15/12/2009

    שי, מתגעגעת אליך. עברו שלוש שנים, אבל ככל שהזמן עובר הגעגוע גובר. אוהב אותך תמיד.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 15/12/2009

    שייק'לה ילד מתוק שלי ! שלוש שנים ושבוע בלעדיך. 157 שבועות 1099 יום. היום כ"ח כסלו נר חמישי של חנוכה. זהו יום הנישואין שלנו ילד מתוק שלי. כן שייקי 28 שנה אני ואמא נשואים. זהו יום הנישואין השלישי בלעדיך. נישאנו בחג האורים שמסמל אור, היום מדליקים נר חמישי של חנוכה. אתה וארבע אחיותיך חמש נרות שמאירים את הבית. אתה הנר השני ונרך לא כבה ולא יכבה כוכב מאיר שלי בשמיים וימשיך להאיר לנצחים ולדורות הבאים. בחג החנוכה נהוג לומר "נס גדול היה פה" אבל לך מתוק שלי לא היה את הנס באותו לילה ארור שבוע לפני יום הנישואין שלנו. עין ויד שטן היכו בך באותו יום שתכננו אני, אתה ואחיותיך מסיבת הפתעה לאמא. עמדנו לחגוג חתונת כסף לרגל 25 שנות נישואין והחלנו להזמין באותו יום לקראת הארוע. שייק'לה שלי לא בגלל שאתה הבן שלנו אנחנו תמיד אמרנו שאתה ילד מיוחד שאין משכמו ומעלה. הרי אין אבא או אמא שלא יאמרו דברים טובים, על הבן שלהם. שיקי רק שתדע שאין אף אדם אם זה חברים, משפחה, מפקדים, מורים ומכרים שלא מדברים אודותיך ומי אתה באמת. זה לא מפני שהלכת. אתה יודע למה שי ? כי לא היה ולא יהיה שי כזה כמוך. ככה זה חיים ונשמה שלי הטובים תמיד הולכים בטרם עת. שוקי שלי אתה באמת באמת הפיספוס האמיתי של החיים!. כ"ח מסמל כח נישאנו בכ"ח כסלו וכך יהיה לנו את הכח להמשיך קדימה כאשר אתה איתנו ואנחנו חשים אותך בכל מקום. כאשר אני איתך לבד מידי יום אני מספר לך ומעדכן אותך בכל מה שקורה בעולם הזה שנמנע ממך ואני מאמין שאתה שומע. אתה יודע למה שי ? מכיוון שאני רואה אותך בחלומות ובחלומות אתה מדבר אליי ואומר לי דברים שאני לומד מהם הרבה מלאך שלי. תמיד היינו שואלים אחד לדעתו של השני, כמו שני חברים. אתה היום מעביר לי מסרים בחלומות ואני אמשיך לספר לך מידי יום כשאני בא אליך. שוקי שלי רק שתדע שלמרות הזמן שחלף שנראה מחד כאילו אתמול ומאידך נצח, עדיין כאשר אני מתעורר משינה לא פעם אני רוצה לגשת לחדרך כדי לחבק ולנשק אותך. אבל המציאות טופחת לי מיד על הפנים, גופך לא נמצא רק נשמתך. יתכן ויש עולם שם למעלה אני מקווה שיש כזה בתקווה שעוד ניפגש, אבל כעת עצוב לי כאן בעולם הזה בלעדיך. לעיתים אני מרגיש כעס ותיסכול ואז אני חושב עליך ומה היית אומר לי ואז אני צוחק ומצחיק כפי שהיית עושה, או שהיינו עושים ביחד כדי שתראה אותי עם חיוך על הפנים. שייק'לה שלי אני מרגיש אותך לצידי בכל מקום אתה יודע למה ? כי כל הזמן אני מדבר עליך בכל מקום אם זה בבית ואם זה עם חברים. שייק'לה בן יקר שלי אבא אוהב אותך אוהב אותך בכל ליבי חיים ונשמה שלי אין יום שלא הייתי אומר לך את זה . תמיד הייתי ותמיד אהיה גאה בך בן ובלב שלי תמיד תמיד תחיה. אני לא אומר לך שלום אלא להתראות בתקווה שנתראה אז אני אומר לך להתראות כפי שאני אומר לך מידי יום כשאני בא אליך. אז לבינתיים ביי ולהתראות מתוק שלי ובתקווה שעוד ניפגש. תמיד איתך ובשבילך אבא.

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 12/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 12/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 12/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 12/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 12/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 12/12/2009

    שי היקר- לצערי לא זכיתי להכיר את אישיותך הנפלאה כפי שמתארים חבריך ובני משפחתך הקרובים . מביקוריך אצל אבא בעבודה יצא לי לפגוש אותך במקרים מועטות ולא לשיחות של ממש . אך מספר דברים בלטו באופן ברור .הביישנות החיובית שלך, הכבוד אותו רחשת לסובבים אותך והנכונות לעזור ולסייע. דבר נוסף בולט שחייב אני לשתף אותך הוא שבכל פעם שהיית מגיע ליחידה הדבר היה ממלא בגאוות אב ואני עד כמה אבא דיבר והזכיר והיה כל כך גאה בך ובדברים שאתה עושה בכל רגע ואת כמה שאתה חשוב בשבילו . תדע שאתה בליבנו תמיד ומי יתן שיצא ועוד יום אחד כולנו ניפגש מאושרים וצוחקים

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י רמי צבאג בתאריך 11/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י בת אל מימון בתאריך 08/12/2009

    לא נשכח לעולם...

  • נר

    הודלק ע"י רועי בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 08/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י רמי צבאג בתאריך 07/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י רמי צבאג בתאריך 07/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 04/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 04/12/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבי שושן בתאריך 23/11/2009

    כבר כמעט שלש שנים... עדיין לא מובן...

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 22/11/2009

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 16/11/2009

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 01/11/2009

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 29/10/2009

  • נר

    הודלק ע"י פנינה אסידו בתאריך 21/10/2009

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 18/09/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 17/09/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 17/09/2009

  • נר

    הודלק ע"י אדוה לוי בתאריך 20/08/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 21/07/2009

    שייק'לה שלי אתה תמיד איתי חיים ונשמה שלי

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 15/06/2009

  • נר

    הודלק ע"י בדויה בדוי בתאריך 03/06/2009

  • נר

    הודלק ע"י ליאור כץ בתאריך 02/06/2009

  • נר

    הודלק ע"י משפחה אוהבת בתאריך 29/05/2009

  • נר

    הודלק ע"י מיכל צבאג בתאריך 26/05/2009

  • נר

    הודלק ע"י מיתר בתאריך 29/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י ליאור ס בתאריך 28/04/2009

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י רועי בתאריך 28/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י רמי בתאריך 28/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 28/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא, אמא, מיכל, יעל, ענת ורינה בתאריך 28/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אור גבאי בתאריך 28/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י עדי אלוני בתאריך 27/04/2009

    מתגעגעת אליך...וזוכרת לנצח

  • נר

    הודלק ע"י הדר בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אופיר אסידו בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י דיאנה מסינגר בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י שרון עופר בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י ענבל בתאריך 27/04/2009

    לזיכרו

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא מיכל יעל ענת רינה בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא מיכל יעל ענת רינה בתאריך 27/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י ליז חבר בתאריך 25/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 04/04/2009

  • נר

    הודלק ע"י רמי בתאריך 24/03/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 17/03/2009

    שייק'לה שלי לראות אותך אני משווע את קולך בכל יום אני שומע עכשיו אתה כוכב בין כוכבים מסביבך מלאכים בצל כנפי השכינה מנשק את שמך שחקוק באבן הקרה נפשי כאן בוכה ולא מאמינה ועל לחיי זולגת לה הדמעה אוהב ומתגעגע אליך בן יקר שלי אבא

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 08/03/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 06/03/2009

  • נר

    הודלק ע"י יניב ואסף וחברים בתאריך 15/01/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 10/01/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 06/01/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא מיכל יעל ענת רינה בתאריך 01/01/2009

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 31/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י עדי סלינז בתאריך 30/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י ספי אלפא בתאריך 30/12/2008

    מדליק נר לזכרו..

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 24/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 23/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 23/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 21/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י רמי צבאג בתאריך 18/12/2008

    אוהב אותך ,תמיד תהיה בליבי

  • נר

    הודלק ע"י יעל ענת ורינה בתאריך 18/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא מיכל בתאריך 18/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 17/12/2008

    ?

  • נר

    הודלק ע"י מיכל יעל ענת רינה בתאריך 17/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 17/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא אמא מיכל יעל ענת רינה בתאריך 12/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 12/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 11/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 10/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 09/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 07/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 03/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 02/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 01/12/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 30/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 28/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 27/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבי שושן בתאריך 27/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 26/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 25/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 24/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אליהו חכמון בתאריך 24/11/2008

    בלב תמיד תחיה

  • נר

    הודלק ע"י הניה קוזמה בתאריך 24/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 22/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 22/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 18/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 16/11/2008

    שייק'לה שלי לראות אותך אני משווע את קולך בכל יום אני שומע עכשיו הינך מילה בתוך שיר מנגינה מסביבך מלאכים בצל כנפי השכינה נושק לשמך שחקוק על האבן הקרה נפשי כאן בוכיה ולא מאמינה ועל לחיי זולגת לה הדמעה אוהב אותך בן יקר שלי

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 16/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 10/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י גיא י בתאריך 09/11/2008

    קשה לי. נוח על משכבך בשלום

  • נר

    הודלק ע"י שרית בתאריך 05/11/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 13/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 13/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 13/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 13/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 13/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י אלעד בתאריך 12/10/2008

    לא הכרתי אותו ובכל זאת הרגשתי צורך. תהיו חזקים.

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 08/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 08/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 08/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 08/10/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 29/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 29/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 29/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 29/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 29/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י שמוליק דואק בתאריך 17/09/2008

    יהי זכרך ברוך אמן

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 14/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 13/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 11/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 11/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 11/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 11/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 11/09/2008

  • נר

    הודלק ע"י אשרת ויוסי צמח בתאריך 27/08/2008

    יהי זכרך ברוך!

  • נר

    הודלק ע"י ליאת לוז בתאריך 11/07/2008

  • נר

    הודלק ע"י מילי בתאריך 09/07/2008

    יהי זכירך ברוך:-(

  • נר

    הודלק ע"י יוסי צמח בתאריך 30/06/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיקי פרידמן בתאריך 19/06/2008

    בזבוז משווע. הטובים תמיד עוזבים מוקדם מדי.

  • נר

    הודלק ע"י טל אבקסיס בתאריך 08/06/2008

  • נר

    הודלק ע"י שירי בתאריך 29/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 22/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 15/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 10/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 09/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י מורן חבר בתאריך 07/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אריאל גלנצר בתאריך 07/05/2008

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י יהודה שמאי בתאריך 07/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י סבתא ג'וליט בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י מאיה בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י סבא אברהם בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י זילכה בתאריך 06/05/2008

    מה יש להגיד שלא נאמר... מתגעגעים

  • נר

    הודלק ע"י שלי בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י לילי בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 06/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י חני בתאריך 02/05/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 24/04/2008

  • נר

    הודלק ע"י ש צ בתאריך 22/04/2008

    Only after sending this I noticed we've got the same initials.... Bless him.

  • נר

    הודלק ע"י ש צ בתאריך 22/04/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיתר בתאריך 21/04/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 18/04/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 04/04/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 31/03/2008

  • נר

    הודלק ע"י איילת א בתאריך 31/03/2008

  • נר

    הודלק ע"י אסף לוי בתאריך 30/03/2008

    יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י גלי בתאריך 23/03/2008

    אני לא מכירה את שי והגעתי לכאן במקרה, אבל ידוע שאין מקרה. כל ישראל ערבים זה לזו ואני ממש מרגישה שהכרתי אותו, יהי זיכרו ברוך.

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 15/03/2008

  • נר

    הודלק ע"י דנה צבאג בתאריך 03/03/2008

    במקרה יש לנו את אותו שם משפחה.. יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 22/02/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 15/02/2008

  • נר

    הודלק ע"י שולי אמא של ענבל בתאריך 05/02/2008

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 03/02/2008

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 02/02/2008

    אם רק היית פה היום כדי לחגוג את יום הולדתך... "מזל טוב" שי. מתגעגעת...

  • נר

    הודלק ע"י דנה צבאג בתאריך 26/01/2008

    במקרה אותו שם משפחה.. יהי זכרך ברוך!

  • נר

    הודלק ע"י דנה צבאג בתאריך 26/01/2008

    במקרה אותו שם משפחה.. יהי זכרך ברוך!

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 15/01/2008

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 28/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 25/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 17/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י עמיר ימיני בתאריך 16/12/2007

    יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אליעזר סוגאוקר בתאריך 15/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י רינה צבאג בתאריך 12/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י ענת צבאג בתאריך 12/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל צבאג בתאריך 12/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 12/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל צבאג בתאריך 12/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 11/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 11/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 11/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 11/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 11/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 06/12/2007

  • נר

    הודלק ע"י אחת שלא הכירה בתאריך 01/12/2007

    לא הכרתי אותך. אבל החיוך שלך אומר הכל. פשוט ללא מילים. יהי זכרך ברוך. שולחת את תנחומי למשפחה ולחברים.

  • נר

    הודלק ע"י נטלי כבביה בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י טל בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 30/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אילת בתאריך 29/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אילת בתאריך 29/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 29/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י לילי בתאריך 29/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אריאל גלנצר בתאריך 29/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 28/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י צ בתאריך 26/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י רועי זילחה בתאריך 26/11/2007

    אתה ממשיך לכבוש ולנצח את העולם עם החיוך הזה , גם אחרי שהלכת . אוהב אותך ומתגעגע.

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 24/11/2007

    בן יקר שלי ! בן יקר שלי אני רוצה שתדע על העולם שנמנע ממך לפני שנה. אותו עולם עם שמיים מאירים, עם כל האופטימיות ושמחת החיים. בן יקר שלי אני רוצה שתדע שלא מזמן חלמתי שאני לצידך מלטף אותך, שאלתי אם אני מפריע ראיתי את מבטך, תמשיך תמשיך ענית לי בקולך. אילו רק יכולתי לדעת שאתה יודע, אילו רק יכולתי לדעת שאתה שומע, אילו רק יכולתי לדעת שאתה רואה, אולי הכאב שבלב היה מעט מרפה. בן יקר שלי אני רוצה שתדע שעד לפני שנה הייתה לנו תקווה, מאז הכל השתנה והפך לאשליה בן יקר שלי אני רוצה רק שתדע. אילו רק יכולתי לדעת שאתה יודע, אילו רק יכולתי לדעת שאתה שומע, אילו רק יכולתי לדעת שאתה רואה, אולי הכאב שבלב היה מעט מרפה. בן יקר שלי אני רוצה שתדע.

  • נר

    הודלק ע"י ליאת לוז בתאריך 24/11/2007

    באהבה גדולה

  • נר

    הודלק ע"י הילה בתאריך 23/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אלכס בתאריך 21/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י מישהו שמזדהה בתאריך 18/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 17/11/2007

    עוד מעט שנה, ואני עדיין בהדחקה. אם רק הייתי יכולה לראות את החיוך המקסים הזה מהתמונה שוב, רק עוד פעם אחת...

  • נר

    הודלק ע"י שירי עטיה בתאריך 04/11/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 09/10/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 24/08/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 23/07/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא ואמא בתאריך 14/07/2007

  • נר

    הודלק ע"י שרון שטרן בתאריך 04/07/2007

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 25/06/2007

    מתגעגעת אלייך נורא, שי... ?

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 15/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 09/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 08/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י יהודה גולד בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י רן דברת בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י רן קופרמן בתאריך 07/06/2007

    שי, אוהב ולא שוכח

  • נר

    הודלק ע"י אורי אברהם בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י ברוך לוי בתאריך 07/06/2007

    ניזכור אותך תמיד יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אבי סביל בתאריך 07/06/2007

    שי צבאג אוהבים אותך יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י ניר איבן בתאריך 07/06/2007

    הנני סגן ניר איבן, עתודאי ומהנדס חשמל-אלקטרוניקה, משרת כקצין מדור ביחידת רפ"ט של משרד הבטחון. את שי הכרתי במהלך שבוע אחד בחודש אוקטובר 2006, עת ביצעתי קורס ACCESS בבה"ד 20, בו שי היה מדריך. נשלחתי לקורס כמעין צ'ופר ע"י היחידה בה שירתתי אז- יחידת מגלן, בה ביצעתי תפקיד ממח"ג. התרשמתי משי כבחור אינטילגנט, רציני שבקיא מאוד בנושא אותו הוא מדריך ולא יכלתי שלא לשאול אותו אם הוא בעצם לא "בזבז" את זמנו בתור חייל חימוש ומדוע לא פנה ללימודי עתודה. שי הסביר לי שניסה ואף התקבל ללימודי עתודה אקמאית, אך ברגע האחרון שונתה ההחלטה וחוייב להתגייס למשטרה צבאית וכך בעצם את כל הסיפור שהתגלגל עם האטימות הצה"לית הידועה לשמצה.. אני זוכר שבמהלך הקורס, כל החניכים חיבבו את שי והעריכו אותו, קצינים, נגדים וחיילים. שי התמודד עם תקלות כמו הפסקות חשמל ארוכות ומחשבים שפתאום נתקעים בסבלנות מופתית ואף בהומור ואין ספק שהרשים בכך את כולם. מותו של שי נודע לי כאשר הגעתי ליחידת רפ"ט. במהלך ביצוע טופס טיולים ניגשתי למדור מחשוב וראיתי שם תמונות על הקיר של בחור מוכר. שאלתי את החיילת החמודה שהייתה בחדר ועזרה לי, הבחור הזה מוכר לי, מה שמו? ואז היא שאלה, חזרה איך אני מכיר את הבחור הזה? התרכזתי כמה שניות ועניתי שזה שי, בחור שהדריך אותי בקורס מחשבים בבה"ד 20 ואז התברר לי שהחיילת היא בעצם יעל, אחותו של שי ושי נהרג בתאונת דרכים, חודש וחצי בלבד לאחר הקורס בו הכרנו.. נעמדתי קפוא ולא היו לי מילים..איך אפשר לחשוב בכלל שבחור צעיר ומלא חיים, שדיברתי וצחקתי איתו, כבר איננו איתנו.. אני מבקש מהקב"ה שישמור על נשמתו ויזכור ששי היה בחור מקסים ונשמה טובה, לא היה צריך יותר מרגע להכיר אותו כדי לדעת את זה. אני בטוח שהוא נמצא שם, בגן-עדן, בקרבת צדיקים כמותו. מאחל למשפחה שלא תדע עוד צער ושתדע נחת, אושר ושלווה. ניר.

  • נר

    הודלק ע"י עליזה נמרודי בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י ניב גבאי בתאריך 07/06/2007

    שלום לך שי. האמנם אני איני מכיר אותך , מהכרותי מתמונות , סרטונים והרבה חוויות הבנתי שאתה בנאדם שבאמת תואם לי. מחשבים זה מקצועך וגם שלי , הייתי ממש מעוניין לפגוש אותך אם יהיה מצב כלשהו בחיי. שלך בברכה , ניב גבאי, חבר - לחיים.

  • נר

    הודלק ע"י לידור אברהם בתאריך 07/06/2007

    שי. אני מצטער כי לא יצא לי להכיר אותך אפילו לא לראות אותך סתם ברחוב אני מקווה שטוב לך שם למעלה בגן עדן לידור אברהם

  • נר

    הודלק ע"י גל מרום בתאריך 07/06/2007

    שי,לא הכרתי אותך אולי רק מתמונות ולפי הסיפורים אתה ילד טוב לב ויפה תואר מצטער שלא הכרתי אותך ורק אני הפסדתי מזה אמן תבורך בגן - עדן אנצור אותך בליבי חבר של רינה לכיתה

  • נר

    הודלק ע"י רן בן-דוד בתאריך 07/06/2007

    שי, אני מצטער שלא הכרתי אותך כי אומרים שהיית אדם טוב ואני מאמין לכך. מקווה שאתה בגן עדן ושומר עלינו מלמעלה.

  • נר

    הודלק ע"י דניאל מקסקוב בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י משה עתיק בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י זאב ניצן בתאריך 07/06/2007

    פעם אחת דיברתי אתך בטלפון. הסברת לי משהו בוורד עברנו כמה תפרטים והיתי בטוח שאתה ליד מחשב ובסוף הייתי המום שאתה פשוט זוכר את זה בראש. מצמרר לחשוב שאתה כבר לא כאן במיוחד שאני יודע איך אבא תמיד היה גאה בך ואיך העיניים נצצו לו כשהוא היה מדבר עליך.

  • נר

    הודלק ע"י נחמה כהן בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י אלירן תשובה בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י דבי אלי בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י ךאובן צבאג בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י שוורץ גל בתאריך 07/06/2007

    זיכרך בליבנו לעד

  • נר

    הודלק ע"י שפירא טלי בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י לאה שרעבי בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י דליה צברי בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י כהן אביבה בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י יוסי מסעודה בתאריך 07/06/2007

    זכרונות אישיים ממך אין לי לספר, אני נכנסתי לצוות ההדרכה במשרד שבועיים אחרי המקרה ולצערי לא יצא לי להכיר אותך ורק לשמוע על כמה שהיית בנאדם טוב... הלוואי ויכולתי להכיר אותך, אפילו רק לדקה. יוסי מסעודה

  • נר

    הודלק ע"י עמית סרפר בתאריך 07/06/2007

    שי, אדם אחד, אלף חיוכים ואלף דמעות

  • נר

    הודלק ע"י שני אוזנה בתאריך 07/06/2007

    שי,לא הכרתי אותך באופן אישי...שכל המקרה הנורא הזה קרה,הייתי רק חניכה.אני זוכרת שאיזה יום אחד נכנסת אלינו לכיתה,אני חושבת שזאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותך,ולצערי גם האחרונה. אני כל הזמן שומעת עלייך,מהחברים במשרד,איזה בן אדם מדהים היית.איזה חבר מדהים היית,על החיוך שלך,על השמחת חיים.מכל הסיפורים,החוויות והזכרונות אני מרגישה קצת כאילו הכרתי אותך,אך זה לא כך.הלוואי שהיה יוצא לי להכיר אותך.פיספסתי. מתגעגעים עלייך פה,חושבים,מדברים ובעיקר זוכרים אותך ואיזה בן אדם טוב היית.....

  • נר

    הודלק ע"י חן שדה בתאריך 07/06/2007

    שי אני לא אשכח לעולם את המבט האחרון שלך... ספרנו ביחד עד שלוש לפני שנכנסנו לכיתה, לקחנו נשימה עמוקה הסתכלנו אחד לשני בעניים וכנסנו! אני עדיין מדחיקה,עדיין לא רוצה להאמין... אני מתגעגעת אליך!

  • נר

    הודלק ע"י אורית בן יאיר בתאריך 07/06/2007

    שי..... חצי שנה שאתה כבר לא איתנו , היום אנחנו נמצאים בטקס שאירגנו חבריך לזיכרך . מאז אותו לילה ארור שבו נגדעו חייך בשניה אחת ע"י בן בליעל , המחשבות והזכרונות מתחזקים לא שוכחת את הרגעים היפים שבו בילינו יחד במהלך שירותך הצבאי . רק שתדע שבכל פעם שמתנגן השיר של איברי לידר "הכוס הכחולה" אני נזכרת בך , ובמבוכה שלך שהייתי שרה לך . תמיד תישאר בליבי , יהיה זכרך ברוך........

  • נר

    הודלק ע"י דניאל רכנייב בתאריך 07/06/2007

    שי ( ז"ל )... אתה תמיד תישאר בלבנו עמוק עמוק בתוך הנשמה. אזכור אותך תמיד כחייל חרוץ, חכם, פיקח ומצחיק. התןכנה שביקשתי ממך לפתח עבורי במשרד עדיין לא גמורה נמצאת על שולחן העבודה במחשב האישי, כאשר אינו ניתן לסיים את זה עקב צורת המחשבה היחודית בה חשבתה. החיוך שלך אף פעם לא ימחק בזכרוני לעד. מפקדך הנעמן.... יהי זכרו ברוך

  • נר

    הודלק ע"י מיכל אנקרי בתאריך 07/06/2007

    מיכל

  • נר

    הודלק ע"י אסי לוי בתאריך 07/06/2007

    שי... נפגשנו לראשונה בספטמבר 2005 , כשאתה היית חניך בקורס ניהול מלאי ואני הייתי המפקד שלך. ידעתי שתישאר אצלנו במשרד ולכן לא היית כמו כל שאר החיילים , אלא קיבלת יחס שונה בגלל שהיית כזה בנאדם טוב , אחרי שהסתיים הקורס נכנסת למשרד והכרתי שי מצחיק ובעיקר חכם , כל בעיה שהייתה במחשבים אלייך ישר הייתי מצלצל לעזרה. שי תודה על תקופה נפלאה ועל לילות מצחיקים במשרד יהי זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י שני וינברג בתאריך 07/06/2007

    שי, כמה מוזר עבורי לשבת בכיתת מחשבים,מוקפת תמונות שלך, ותמונות מדהימות כל כך שצילמת, ולכתוב לך, ולדעת שלא תקרא את הכתוב עוד לעולם. אתה חסר לי כל כך בבסיס,בהשתלמויות, בשטויות שלך במשרד שגרמו לי כל פעם לצחוק מחדש ולשכוח את כל הלחץ והעצבים... תודה על כל העזרה שנתת לי בניהול ההשתלמויות שהיו כל כך קלות ומהנות בזכותך, בזכות הבדיחות שלך על האנשי קבע שיושבים בכיתה ואין להם מושג קלוש במחשבים וכל מחשבותיהם נתונות לבית... ועל הידע העצום שתרמת לי בתחום, פערי ידע שאנשים אחרים לא ידעו להשלים לי, אולי כי הם קצת מנסיון עבר, מדברים שאינם "כתובים בספר"... תמיד היית מוכן להקשיב לי, תמיד הרגשתי שמולי יושב אדם בוגר שאפשר לשתף אותו בדברים שהם קצת מעבר לתחומי השיחות המקובלים בין מדריך לנגד שלו... תודה על הכל שי, על הצחוק, על ההקשבה, על העזרה ועל כך שהיית אדם כל כך מדהים ומיוחד. מתגעגעת, שני.

  • נר

    הודלק ע"י אסף ברש בתאריך 07/06/2007

    שי אמנם לא זכיתי להכיר אותך לעומק אבל כשאני רואה את חברייך ואת משפחתך אני מבין איזה בן אדם מדהים היית. מכולם אני שומע איך תמיד היית מתייחס בהומור ובציניות ואיך תמיד כל מה שנגעת בו הפך זהב. אני מכיר אותך רק מסיפורים של רון אביך ומאז ומתמיד אני זוכר איך הוא היה משבח ומהלל אותך ותמיד בשיחות שלי איתו הבנתי עד כמה אתם קשורים . אני כולי תקווה שתשמור על משפחתך והחברים מלמעלה ויודע שאתה בליבם לנצח. יהיה זכרך ברוך

  • נר

    הודלק ע"י אלי צבאג בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבי שושן בתאריך 07/06/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל א בתאריך 28/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבי סוזין בתאריך 17/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י לילי מוכתר בתאריך 17/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י יוני שלום בתאריך 06/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י מורן זרגרי בתאריך 05/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י ע ד בתאריך 03/05/2007

  • נר

    הודלק ע"י מני שימל בתאריך 27/04/2007

    חברי היקר, לא אשכח אותך לעולם אוהב, זזי

  • נר

    הודלק ע"י בת אל בתאריך 26/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י אלירן בתאריך 24/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י רם מחלב בתאריך 24/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י עדי בתאריך 24/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י מאיה כתר בתאריך 24/04/2007

    אוהבים אותך, שי.

  • נר

    הודלק ע"י נעמה בתאריך 23/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י טל צימרמן בתאריך 22/04/2007

    באהבה

  • נר

    הודלק ע"י סיון הדר בתאריך 22/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י רועי זילכה בתאריך 22/04/2007

    חמש שנים שאני מכיר את שי , התחברתי אליו כבר מכיתה י' ומאז לא יכולתי להפסיק להנות בחברתו . זכרונות יש המון כי מבנאדם כזה אי אפשר שלא לשאוב המון . שי , אוהב אותך ומתגעגע , שלך זיחלה.

  • נר

    הודלק ע"י ענבל ישראל בתאריך 22/04/2007

    "כמו רציתי דבר..דבר שאבד"

  • נר

    הודלק ע"י אוריה בתאריך 22/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י רמי צבאג בתאריך 21/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י סבתא ג'וליט בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י סבא אברהם בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י ענת בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י יעל בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י מיכל בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י אמא בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י אבא בתאריך 20/04/2007

  • נר

    הודלק ע"י רינה בתאריך 20/04/2007

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

    יהי זכרך ברוך

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

    שי תלמיד בית ספר אבין רמת גן. נזכור תמיד

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

    שי תלמיד בית ספר אבין רמת גן. נזכור תמיד

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

  • נר

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה