תפריט נגישות

רב"ט ניסים שלום ז"ל

ניסים שלום
בן 19 בנפלו
בן בדורה ויחזקאל
נולד בתל אביב
בכ"ב באב תשכ"ו, 7/8/1966
התגורר ברמת גן
התגייס ב-1/11/1984
שרת בחיל החימוש, חיל שריון אוגדה 162
נפל בעת שירותו
בי"ג בשבט תשמ"ו, 22/1/1986
מקום נפילה: מחנה עומרי
באזור בקעת הירדן
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותיר: הורים ואחות - שרי

קורות חיים

בן בדורה ויחזקאל. נולד ביום כ"א באב תשכ"ו (7.8.1966) ברמת גן וגדל והתחנך בה. את לימודיו החל בביה"ס 'הגפן' ברמת גן ולאחר מכן המשיך בבית-הספר התיכון 'אורט'. אחר למד חשמלאות רכב בפנימיית 'נחלים' בפתח תקווה והמשיך בבית-הספר האקסטרני 'מישלב'.

ניסים אהב ילדים ורחש חיבה רבה לבעלי-חיים. הוא נהנה להאזין למוזיקה, לטפח עציצים, לקרוא ספרים ואסף בולים נדירים מכל המדינות בעולם. הוא רחש חיבה רבה לבעלי-חיים. ניסים היה בן אוהב וממושמע ודאג תמיד למשפחתו ובייחוד לאביו, שהיה נכה צה"ל.

בנובמבר 1984 גויס לצה"ל ושירת ביחידת שריון כחשמלאי נגמ"שים ביחידה קרבית בשריון. את שירותו החל בלבנון ובהמשך שירותו עבר למחנה עומרי בבקעת הירדן. הוא היה חייל מסור ונאמן, ממושמע ואחראי, ביצע את המוטל עליו בצורה טובה, על פי דברי מפקדיו. איש טוב לב, אוהב לעזור לזולת. ביחידתו נחשב לחייל מצטיין.

ביום י"ג בשבט תשמ"ו (22.1.1986) נפל בעת מילוי תפקידו בתאונת-נשק. הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בקרית-שאול. השאיר אחריו הורים ואחות - שרי.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו: "בנכם, רב"ט ניסים, שירת ביחידת שריון בבקעת הירדן. היה חייל מסור, ממושמע ואחראי וביצע את המוטל עליו בצורה טובה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה