תפריט נגישות

טוראי שלמה מיכאל גבירץ ז"ל

שלמה גבירץ
בן 19 בנפלו
בן לאה ויעקב
נולד ברמת גן
בכ"ז בחשוון תשי"ח, 21/11/1957
התגייס ב-פברואר 1976
שרת בחיל השריון גדוד רשף
נפל בעת שירותו
בי' באב תשל"ו, 6/8/1976
מקום קבורה: גבעתיים - נחלת יצחק
חלקה: 66, שורה: 13, קבר: 10.
הותיר: הורים, אח ואחות

קורות חיים

גבירץ שלמה-מיכאל בן יעקב ולאה. נולד ביום כ"ז בחשוון תשי"ח (21.11.1957) ברמת-גן. למד בבית-הספר היסודי 'יבנה' שבמקום, המשיך וסיים את לימודיו בבית-הספר התיכון 'הרא"ה' שברמת-גן.

שלמה היה תלמיד חרוץ וממושמע ולכל אורך דרכו החינוכית התבלט כתלמיד מצוין. היה חובב-ספורט נלהב ונטל חלק בפעילויות הספורטיביות של בית-הספר ושל הגדנ"ע. הוא נהג להתנדב בכל הזדמנות לפעולות של עזרה לזולת, להתרמת אנשי-ציבור לצורכי צדקה לכל הנזקק. מילדותו אהב ספרות, הרבה לקרוא ספרים ואף עסק בכתיבה. מבחר מפרי יצירתו ראה אור בעלוני בית-הספר 'יבנה', בשם 'צפרירים'.

שלמה גויס לצה"ל בפברואר 1976 והוצב לחיל-השריון. לאחר הטירונות נשלח לגדוד-שריון בצפון הארץ. הוא היה חייל אחראי וממושמע, והתכונות הטובות, שהחינוך בבית הקנה לו, באו לגילוי הולם במשך שירותו הצבאי. ביום י' באב תשל"ו (6.8.1976) נפל שלמה-מיכאל בעת שירותו. הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין שבנחלת-יצחק. השאיר אחריו הורים, אח ואחות.



במכתב-תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקד היחידה: "שלמה שירת ביחידתנו פרק-זמן קצר, אך הצליח לגלות תכונות של חייל מסור ואחראי, הממלא את תפקידו לשביעות רצונם של מפקדיו." הוריו הקימו חדר-עיון בבית-הספר היסודי 'יבנה', להנצחת זכרו.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה