תפריט נגישות

רס"מ אילנה לוי ז"ל

אילנה לוי
בת 52 בנפלה
בת גרדה ודוד
נולדה בתל אביב
בכ"ז באדר תש"ז, 19/3/1947
שרתה במשטרת ישראל - מחוז ת"א מטה מחוז ת"א
נפלה בעת שירותה
בי"ב בכסלו תש"ס, 21/11/1999
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול

קורות חיים

בחג פורים 1947 נולדה לה תינוקת חמודה, עם תלתלי זהב ופנים עגלגלות וחמודות של בובה. שמה בישראל אילנה.

היא נולדה להורים גרדה ודוד היבל שעלו כחלוצים לארץ ישראל, בעקבות עליית הנאצים לשלטון בארצות גרמניה ואוסטריה וברחו לארץ הקודש. הם שרתו בצבא הבריטי במצרים. הם הכירו, התחתנו והביאו לעולם את התינוקת הנחמדה אילנה.

בגיל שנה, כשפרצה מלחמת העצמאות, חדר כדור לדירת החדר בו התגוררה התינוקת אילנה, ברחוב רמב"ם בתל-אביב, בין שוק הכרמל ומדרחוב נחלת בנימין, ופילח את מיטתה דרך הקיר מעל מיטתה לדירת השכנים.

אילנה למדה בתל-אביב, בבי"ס בית החינוך א' ברחוב טשרניחובסקי. המשיכה את לימודיה בתיכון מקצועי במגמת פקידות והנהלת חשבונות.. סיימה את לימודיה בציונים טובים. התחיילה לצה"ל ושרתה בפו"מ. גם בצבא אופייה נתן את אותותיו.

בשחרורה עבדה במשרד פרסום. לאחר מספר שנים התקבלה למשטרה לאחר מבחנים, כשענתה על הקריטריונים המבוקשים. שרתה במשטרת רמת גן כשוטרת מן השורה במחלקת התביעות. עבדה בהצטיינות, עם מוטיבציה גבוהה מאוד, ונענתה לכל מי שהיה זקוק למשהו, נענתה לכל הפונים אליה במתן מידע ועצות טובות. בעבודה ידעה לפנק את כולם אם במטעמיה המיוחדים ובתבשיליה הידועים, התובעים ועורכי הדין.

לאחר הצבא התחתנה עם סמי לוי ויחד איתו הביאה לעולם 3 ילדים: דלית, דורון ודנה. לבת הבכורה נולדו 2 ילדים, נכדיה של אילנה, שגם להם התמסרה במרץ בכל רגע פנוי.

תמיד זכור את דמותה כמו שהייתה: חביבה לכולם, נמרצת, טובה ומסורה לכולם עד לרגע האחרון.

יהי זכרה ברוך!

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה