תפריט נגישות

סגן אבי אברהם אבא פישר ז"ל

מפרי עטו

מכתב לחבר

מתוך מכתב לאחותו דליה

בס"ד
24.4.91

אביגדורי,
אהלן, בדיוק עכשיו ניסיתי להתקשר אליך והשיחה נותקה באמצע... משבי"ז בצורה מדהימה מה גם שאין לאף אחד אסימון כרגע. אני מקווה שאני אצליח להשיג אחד ולהתקשר.
בינתיים - מכתב. השבוע שעבר הוא מצד אחד אדיר - הלימודים קלים (אני מצליח לקלוט מהר את החומר), המאמץ הפיסי לא גדול והתנאים טובים מאד.
מצד שני אין לי מה לאכול (חוץ מיוגורט, פירות ולחם), מה שדי מפריע... ואני נשאר השבת... ונחשו מה אנחנו לא מקבלים ב"28"...
בנוסף אני כולי שבו"ז (אבל ממש) ממצבי האישי - הברכים שלי כואבות ממש (פרופיל ?)...
עד כאן רחמים עצמיים (אולי נשוב אליהם בהמשך).
מה שלומכם? איך העבודה, הלימודים, יום הולדת 29 שמתקרב (איך אני בשבילך יוסי?). המתנה תגיע יחד עם המתנת חתונה (את האמת ברגע זה אני חש מעט בושה - לא לדאוג, רק מעט וגם זה כבר עובר לי). לענין אחר יצא לי לדבר עם חברה פה בימים האחרונים על נושאים רבים וביניהם פוליטיקה ודת והמצב ממש חמור. ביטויים כמו "אני גוי", לא מרגיש כל קשר לעם היהודי", "המתנחלים האנטי ציוניים ביו"ש" וכו' היו ממש שגורים על לשונם של חברה פה. הפעם ביננו (כיפה סרוגה לבינם) ממש עצום והפעם בינם לבין החרדים בלתי ניתן לגישור - עם ישראל בקנטים.
חוץ מזה צוחקים עלי ועל "jehova" שלי ומנסים לשכנע אותי לאכול חזיר ולרגש את בנות הקיבוץ...
אני כולי תקווה שבמוצ"ש או משהו כזה יצא לכם לבקר אותי שכן כאמור לעיל אני ממש שבו"ז...
...חוץ מזה ממש בא לי להגיע למנוחה ולנחלה אחרי הצבא בריו מאשר בצבא מטלטל בריו (יוסי, תסביר לדליה מה זה ריו צבאית ודליה, תצחקי בכל פה).
ראיתם איזה סרט טוב, הופעה טובה. אני רוצה ללכת לסרט של קווין קוסטנר ולהופעה של יהודה פוליקר. תמסרו ד"ש לאבא / אמא / בומה / ציפי / המפרי / פאזי. ותתנו לכל אחד מהם להרגיש (במיוחד פאזי) שזה באמת ד"ש אישי ואני מתעניין בשלומו (במיוחד ציפי בומה אמא אבא והמפרי). בכל אופן הייתי כותב עוד אבל כרגע לא עולה לי בראש משהו מיוחד.

תכתבו לי גם קצת (אפילו יותר)
ותהיו חזקים.

שלכם
משה
(בצחוק - זה מאבי)

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה