תפריט נגישות

סמל בועז אלוני ז"ל

בועז אלוני
בן 20 בנפלו
בן יעל ושאול
נולד ברמת גן
בי' באדר תשי"ט, 18/2/1959
התגייס ב-יולי 1977
שרת בחטיבת הצנחנים, חיל רפואה גד' 890
נפל בעת מילוי תפקידו
בט"ז באב תשל"ט, 9/8/1979
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
אזור: 1, חלקה: 13, שורה: 1, קבר: 28.
הותיר: אב, אח ושתי אחיות

קורות חיים

בן יעל ז"ל ושאול, נולד ביום י' באדר תשי"ט (18.2.1959) ברמת גן. הוא סיים את לימודיו היסודיים בבית הספר "המתמיד" ברמת גן, ואחר כך עבר לבית הספר התיכון "אהל שם", גם הוא ברמת גן, וסיים בו את לימודיו התיכוניים במגמה דו-לשונית. תחביביו העיקריים של בעז היו: האזנה למוסיקה וקריאה לסוגיה, לרבות שירה.

בעז גויס לצה"ל ביולי 1977 והתנדב לשרת בחיל הרגלים בחטיבת הצנחנים. לאחר הטירונות הוא עבר קורס והיה לחובש קרבי. אחר כך הוא עבר גם קורס צניחה, ולבסוף השתלם בקורס מ"כים חי"ר. בעז היה חייל טוב, אחראי ומסור לתפקידו, וכל משימה שהוטלה עליו ביצע בלא דופי ולשביעות רצון מפקדיו. בכל יחידה ששירת בה הוא היה אהוב ומקובל על חברים, בזכות יושרו ובזכות נכונותו לעזור לזולת הן בעצה והן במעשה. במבצע ליטני הוא שירת יחד עם יחידתו בתפקיד חובש מחלקתי.

ביום ט"ז באב תשל"ט (9.8.1979) נפל סמל בעז בעת מילוי תפקידו. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. הוא השאיר אחריו אב, אח ושתי אחיות.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקדו: "בעז החל את דרכו בצה"ל בהתנדבות לצנחנים. לאחר שסיים בהצלחה את קורס החובשים הקרביים ואת הטירונות, הצטרף עם פלוגתו לגדוד, ובמסגרת זו השתתף באימונים ובפעילות מבצעית וכן במבצע ליטני. בעז סיים בהצלחה את קורס הצניחה ואת קורס מפקדי הכיתות. לאחר הקורס היה בין אלה שנבחרו לחזור לגדוד, ושובץ בפלוגה המסייעת כתובש פלוגתי. חבריו ומפקדיו יזכרוהו כחובש מקצועי וכחייל וחבר מסור...".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה