תפריט נגישות

טוראי שלמה סלו אפרתי הזנפרץ ז"ל

שלמה אפרתי
בן 47 בנפלו
בן פנינה ואברהם
נולד ברומניה
בט' באב תרפ"ח, 26/7/1928
התגייס ב-1947
שרת בפיקוד העורף
נפל בעת מילוי תפקידו
בי"ג בניסן תשל"ו, 13/4/1976
מקום נפילה: גבולות
באזור עוטף עזה
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותיר: אישה, בן, אם, אח ואחות

קורות חיים

בן אברהם ז"ל ופנינה. נולד ביום ט' באב תרפ"ח (26.7.1928) ברומניה. עלה ארצה בשנת 1947 במסגרת עלייה ב', לבדו. הוא רכש את השכלתו, היסודית והתיכונית, בעיר-הולדתו שברומניה. שלמה היה, אדם חביב ונוח לבריות. אהב מאוד את החיים ואת כל הסובבים אותו.

בהיותו בן 35 נשא לאישה את רינה, וכעבור זמן נולד להם בן-מאור. שלמה היה מחסנאי חלקי-חילוף בחברת סולל-בונה. בעבודתו זו התקדם במהירות, רכש את אמון מעסיקיו וגילה מסירות והצטיינות. הוא היה מסור למשפחתו ולהוריו ודאג לכל צרכיהם. שלמה אהב מוסיקה ותיאטרון והרבה לטייל ברחבי-הארץ ולהכיר את נופיה ואתריה.

שלמה גויס לצה"ל עם עלותו לישראל והצטרף ללוחמים במלחמת השחרור. שירת בפלמ"ח, בחטיבת הנגב, כצפן. לאחר שחרורו מן השירות הסדיר נקרא מדי שנה לתקופות של שירות-מילואים פעיל ומילא ברצון ובמסירות את התפקידים שהוטלו עליו. בשנת 1972 הועבר לשרת כחייל-מילואים בהג"א.

ביום י"ג בניסן תשל"ו (13.4.1976) נפל שלמה בעת מילוי תפקידו. הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי שבקרית-שאול. השאיר אחריו אישה, בן, אם, אח ואחות.

במכתב-תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו : " אני מבקש לציין לשבח את המסירות והנאמנות שגילה שלמה במילוי תפקידו הנוכחי ובמשך שנות שירותו כחייל ביחידתי."

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה