תפריט נגישות

נועה זנדר ז"ל

נועה זנדר
בת 22 במותה
בת מלי (מזל) ועמית
נולדה בכ"ג בכסלו תשס"א, 20/12/2000
התגוררה בראשון לציון
חללת פעולת איבה
בכ"ב בתשרי תשפ"ד, 7/10/2023
במלחמת "חרבות ברזל"
מקום אירוע: רעים, שדות הקיבוץ - פסטיבל "נובה"
באזור עוטף עזה
מקום קבורה: ראשון לציון - גורדון
הותירה: הורים, אחות ושני אחים

קורות חיים

נועה, בת עמית ומלי (מזל). נועה נולדה ביום כ"ג בכסלו התשס"א, 20.12.2000. גדלה והתחנכה בראשון לציון בבית הספר היסודי "רמז", שירתה בצבא כמדריכת "ינשוף".

נועה הדריכה בתנועת הנוער ״מכבי צעיר״ סניף ראשון-מרכז את קבוצת אקי״ם, והתנדבה בבית הספר ״בלקינד״ לחינוך מיוחד. עבדה מנהלת תפעול של רשת בורגרס בר והייתה אמורה לעבור לגור בניו יורק בעוד חודש כדי לפתוח שם את הסניף הראשון של החברה.

נרצחה בטבח שביצעו מחבלי ארגון הטרור חמאס במשתתפי מסיבת הטבע "סופרנובה" ביער ליד קיבוץ רעים שבעוטף עזה, בקרבת רצועת עזה.

הטבח אירע כחלק ממתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר 2023, שמחת תורה תשפ"ד. בטבח נרצחו לפחות 270 איש וזהו פיגוע הטרור הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל.

בת 22 במותה.

אחותה, חן זנדר, כתבה לזכרה: "נועה יקרה שלנו, האור שלנו, מקור השמחה והאושר שלנו, איך נפרדים ממך? איך? מישהו יכול להסביר לנו איך לקחו לנו אותך? ילדה כל כך צעירה עם מעוף אדיר לחיים, בחורה שתמיד חייכה לכל העולם ונתנה תמיד את כל כולה וליבה לאחרים עם שמחת חיים תמידית ומורל גבוה!

נועה, היית בחורה מיוחדת במינה ואת רק בת 22 שהספיקה כל כך הרבה, היית כולך לב מלא בנתינה ואהבה, לא סתם חדרת ללב של כולם...

תמיד אמרת שלישון זה לחלשים, דאגת ליהנות מכל רגע ומכל הטוב שיש לחיים להציע. לכל מקום שהגעת פיזרת חלקיקים מהאנרגיה שלך וגרמת לכולם לחייך יחד איתך. מבטיחים לך שנמשיך את דרכך וננציח אותך בכל דרך ונדאג ששמך לעולם לא ישכח, משתתפים בצער המשפחה היקרה.

הלב שלנו שבור לרסיסים, נאהב אותך לנצח!"

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה