תפריט נגישות

דורון שניאור זיסרמן ז"ל

לזכרו של דורון

דברים ביום השנה / הרעיה תמר

כריכת הספר לזכרו
אלבום תמונות

בליבנו אתה חי לעולם.

דורון, בעלי היקר, במשך השנה הזו אמרו עליך כל כך הרבה דברים נפלאים ולי אין מלים. אינני מסוגלת לתאר אותך, להיפרד ממך או להספיד אותך. כל זה לא יחזיר אותך.
היית כל כך הרבה בשביל כל כך הרבה אנשים אך בשבילנו היית העולם שלנו, אויר לנשימה בשבילנו, ואין צורך לספר לנו כמה היית טוב ונפלא. אנו עדיין איננו יודעים כיצד לחיות בלעדיך. לא קולטים שזה סופי ושכך נצטרך לחיות כל החיים.
אנחנו רוצים שאבא יחזור הביתה וילדים יצעקו: "אבא בא"! ויקפצו עליך. אנו רוצים שבתות איתך, להתרפק עליך ולחוש שלווה.
דבר אחד אנו יודעים לאור כל הדברים היפים שנאמרו. אנו לא לבד בצערנו. יחד איתנו יש כל כך הרבה אנשים כואבים ועצובים, שגם להם קשה בלעדיך ויש להם זכרונות נפלאים ממך. אנשים שלא רק משתתפים בצערנו אלא באמת חווים צער בעצמם יחד איתנו.
כל המלים וכל האנשים תופסים נפח עצום שמראה איזו אישיות נפלאה היית. כל האהבה המורעפת עלינו בזכותך - עוזרת לנו לשרוד.
הדבר הנורא ברצח שלך, שבמקום שהוא יכה הדים חזקים וישנה הכל - נבלע כנתון סטטיסטי בתוך כל כך הרבה הרוגים.
אני לא יכולה שלא לבקש מריבונו של עולם: אתה שמעת את כל הדברים הנפלאים שנאמרו על אדם זה שאת נשמתו לקחת ואתה יודע יותר מכולם את ערכו האמיתי. ברור לנו שיש סיבה לכך שלקחת מהעולם הזה אדם שנתן כל כך הרבה, מאלו שמטים את העולם לכף זכות. אנו יודעים שאלו הם חבלי משיח, שכך כתוב, שהכל יהיה מבולבל והפוך. אני לא יכולה שלא לאמר, אם בנוסף לכל האחרים, גם אותו לקחת - בבקשה שזה יהיה מספיק.
אנחנו כאן, בעולם הזה מנסים להתמודד ככל יכולתנו, בוחנים את דרכנו בכל רגע ורגע, בין אם אנו דתיים או חילונים, מתנחלים או חרדים.
החיילים נלחמים בגבורה. כולם עוטפים באהבה את נפגעי הטרור, כל אחד בדרכו שותף למאבק.
אנא ריבונו של עולם, האר נא את עינינו שנדע להתנהג נכון. אנו מבקשים ממך את מידת הרחמים.
אנא אפשר לכולנו להתמודד עם המצב בלי למות. אנו מבקשים ממך ולא משום יצור אנוש את המשמעות האמיתית למותו של דורון אהובנו.
דורון אהובי,
מאד אהבתי לדמיין אותנו מזדקנים ביחד, כמו סבא וסבתא שלי ז"ל ולא זכיתי. זכיתי רק ל-14 שנות חיים נפלאות איתך. זכיתי ללדת ארבעה ילדים נפלאים, שכל כך הרבה ממך נמצא בהם.
אתה בוודאי רואה מלמעלה כמה הם מלאי חיים ושמחה, כמו שאתה היית.
לא הצלחתי להציל אותך. הדבר היחיד שאני יכולה כעת לעשות למענך זה לגדל את הילדים שלנו הכי טוב שאפשר ולקוות לתחיית המתים ולהיות איתך שוב.
בליבנו אתה חי לעולם.

תמי הרעייה, ביום השנה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה