תפריט נגישות

דורון שניאור זיסרמן ז"ל

לזכרו של דורון

דברים ביום השנה / האב זאב

כריכת הספר לזכרו
אלבום תמונות

עוד לא יבש מקור הדמעות
דור שני לשכול

דורון שניאור בננו היקר השם יקום דמך, בימים שחורים של שכול אבל ויתמות, של דם ורצח יהודים במדינת ישראל, שנוסדה להיות מקלט לעם היהודי, ובכל זאת מאות יהודים נרצחים כאן ואין עוצר.
הורי זכרונם לברכה שכלו במלחמת השחרור את בנם היקר אברהם יוסף הי"ד אחי, דודך שלא הכרת. מלחמת השחרור הפיחה תקווה להגשמת חלום של דורות לריבונות עם ישראל בארץ ישראל.
אבל קטני אמונה בצדקת הרעיון והשליחות לגאולת ישראל ואהבת המולדת עלולים ויכולים לגרום וגם גורמים לכך, שפלא תקומת ישראל ירד חלילה לטמיון.
דורון, לא אל מול פני אויב, לא במלחמה נפלת, חזרת בשלום משנות שרותך הצבאי בלבנון, ממלחמת שלום הגליל, מעשרות הפעמים בשרות מילואים מבצעיים, אליהם יצאת באמונה, ברצון בחדווה למלא חובך לעם ולמולדת.
דורון, חייך הקדושים נגדעו ביום הולדתך על ידי מוגי לב ארורים חיות פרא שפלים, שירו בך מהמארב ברובים שקבלו מפושעי פנטזית השלום המדומה הנקרא אוסלו לדראון עולם.
שלושים ושמונה שנותיך היו שנים של לימודים, של תורה, עבודה, מדע, צדקה וחסד, הקמת משפחה לתפארת, אתה קידשת את השם בכל מקום בו היית, בנועם, באהבה, בענווה ובמסירות.
דורון, אתה חילקת מחכמתך ותבונתך הגאונית לרבים רבים, בעצה בתושיה במאור פנים, בכך החזרת בלב טוב ובשמחה את מתת הא-ל אשר חנן אותך האלקים, לכל מי שהיה בקרבתך יום ולילה, בכל עת. תמיד עמדת לרשות כולם, רצית להספיק עוד ועוד כמה שיותר, כמי שממהר להחזיר חוב, לפני שאתה עצמך, תשיב את נשמתך הטהורה לבורא.
כל שנות חייך היקרים היו כל כך מלאים ואיכותיים. אילו לא היו קצרים כל כך, מה רבות יכולת עוד להועיל.
בננו היקר דורון עוד לא יבש מקור הדמעות הכאב והיגון על אובדנך הנורא.
יקירנו, פאר המשפחה, החסר בל ישוער וכואב. כל עוד הנשמה באפנו נעשה הכל להתגבר למען ילדיך ואשתך היקרים. נהיה חזקים לידם, להיות לצידם. זכויותיך יגנו עליהם, עלינו ועל כלל ישראל.
"למנצח לדוד מזמור, אלהי תהילתי אל תחרש.
כי פי רשע ופי מרמה עלי פתחו דברו איתי לשון שקר.
וישימו עלי רעה תחת טובה, יהי אחריתו להכרית בדור אחר ימח שמם.
כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו."
דורון בני היקר, אני נשבע: לא אשכח ולא אסלח לדם שנשפך, עד יבוער הרע מקרבנו כי הגיע דם עד נפש.
דורון היקר אתה, שמך ינון לעולמים. אני ארד אבל שאולה, ושמך היקר וזכרך הקדוש על שפתי.

זאב, אבא
ביום השנה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה