תפריט נגישות

סמ"ר אהרון אהר'לה הרשמן ז"ל

אחרי מותו

ציטוטים

כריכת הספר לזכרו
אלבום תמונות

"אהרה'לה, היית משהו מיוחד: שקט וצנוע, אך מלא כרימון. חיבוריך המצויינים עדיין זכורים לי. שנים שמרתי עליהם והתגאיתי בהם בפני מורים ותלמידים ומכרים. בחיבוריך התבטאת בצורה גאונית, כל משפט שפע הגיון ורגש. אוי לה למורה, להורים ולאומה, שהפסידו גאון לעתיד".
(מורתו שושנה - בי"ס חשמונאים)

"עיניו היו מבריקות מהנאה, כאשר חומר הלימוד היה מעניין אותו. להבין, גרם לו הנאה מיוחדת ובהבנה הוא ראה את עיקר ההישג בלימודיו".
(עינת תובל, מורתו - תיכון קלעי)

"במתימטיקה התעניין. אני זוכר שהמורה היתה מסתכלת עליו כאשר לא היתה בטוחה במשהו. הוא לא נרתע מוויכוחים ארוכים שהביאו את המורה במבוכה".
(יצחק לנגרמן, מורה למתימטיקה - תיכון קלעי)

מכל שנות עבודתי אני שומר רק שלוש עבודות. העבודה של אהרון היא אחת מהן. הנושא: 'מה אומר המחזה אודות המלחמה?'. אהרון הבין את הנושא, הוא הצליח להבין את השקפתו של ג'ורג' ברנארד שאו, מבלי שהוא יאמר במפורש מה הכוונה בדבריו ומבלי שאני אעשה זאת. להיפך, העבודה של אהרון עזרה לי לגבש דיעה".
(בועז קוטלר, מורה לאנגלית - תיכון קלעי)

"אחד הדברים האופיינים לך, שאני הערכתי, הוא השקט והצחוק. אף פעם לא ראיתי אותך צועק או מתרגש או רב עם חברים שלך. אפילו בדברים קשים היית תמיד אופטימי ולא נותן לאבד את התקווה."
(איתמר ברזילי - חבר)

"אהרון נמנה עם הגבורים ששלמו בחייהם על הגנתינו ושמו ייחרט בדברי הימים של עמנו, הרצופים מאבק על קיומו."
אפרים קציר - נשיא המדינה (1974)

"אהרון שירת בחיל ההנדסה. הוא היה חייל מסור וחבר נאמן. אהרון היה אהוד על כל מי שהכירו."
משה דיין - שר הביטחון (1974)

אהרון הרשמן:
"אהרון הרשמן אדם די מעוצב, יציב ופיקח. נמרץ מאוד, פעיל ופיקח מאוד. רכושני, אינטלקטואל, בעל מחשבה חריפה ומהירה. בקיצור - כליל השלימות".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה