תפריט נגישות

טוראי מאיר פנירי ז"ל

מאיר פנירי
בן 48 בנפלו
בן מרסל ונאג'י
נולד בעירק
בכ"ז בניסן ת"ש, 5/5/1940
שרת בפיקוד העורף מחוז דן
נפל בעת שירותו
בט' בניסן תשמ"ח, 27/3/1988
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול

קורות חיים

בן מרסל ונאג'י. נולד ביום כ"ז בניסן ת"ש (5.5.1940) בבגדד שבעיראק. היה בן למשפחה מהמעמד הבינוני- גבוה ואביו היה בעל השכלה רחבה בתחומים שונים. לאב היתה הערכה רבה לבנו מאיר ולכן טיפחו ושאף לקידומו האינטלקטואלי. מאיר למד בבית-הספר היסודי 'מאדם עדאל' בבגדד וסיים אותו בהצטיינות. לאחר -מכן למד בבית-הספר התיכון והמשיך את לימודיו באוניברסיטת בגדד בתחום הנדסת מכונות .הוא סיים את לימודיו, זכה בתואר מהנדס ועסק בתחום התמחותו. בצעירותו עסק בענפי ספורט, כגון הרמת משקמות והטלת כידון.

מאיר עלה לארץ בשנת 1963. לאחר עלייתו עבד בחברת החשמל כמהנדס משמרת.בשנת 1968 נסע לאנגליה, שם התגורר עד שנת 1973, כאשר שב לארץ ונשא אישה בשנית בשנת 1974.

מאיר היה בעל חוש טכני מפותח וידע לתקן מכשירים חשמליים. היתה לו חיבה למכוניות. הכשרתו היתה אמנם בהנדסת מכונות, אך הוא התמצא גם בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה: היה אינטליגנטי ורגיש, ובעל נטיות מוזיקאליות, הוא אהב לשיר ולנגן והיטיב לפרוט על ע

וד ועל כינור, הוא אהב מוזיקת ג'ז, בלוז ומוזיקה ערבית קלאסית. אהב לשעשע את ידידיו ונהג להתבדח עימם, מאיר היווה מוקד לתשומת-לב בכל מקום. הוא היה אדם סמכותי ושופע קסם. בשירות המילואים שירת בפיקוד העורף.

מאיר נפל בעת שירותו ביום ט' בניסן תשמ"ח (27.3.1988) והובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בקרית שאול. הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, אם ואחד-עשר אחים ואחיות.

מפקד היחידה שבה שירת כתב על נאמנותו של מאיר, שקדנותו והסדר שלו ועל תרומתו הרבה ליחידה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה