תפריט נגישות

רב"ט רוני גולדמן ז"ל

רוני גולדמן
בן 21 בנפלו
בן יעל ושמואל
נולד ברמת גן
בב' בטבת תשי"ט, 13/12/1958
התגורר ברמת גן
התגייס ב-אוקטובר 1976
שרת בחיל כללי בה"ד 1 ר"מ 4ג
נפל בעת שירותו
בא' בתשרי תשמ"א, 11/9/1980
מקום נפילה: תל אביב
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותיר: הורים ואחות

קורות חיים

בן יעל ושמואל, נולד ביום ב' בטבת תשי"ט (13.12.1958) ברמת-גן. הוא למד בבית-הספר היסודי "הלל" ובתיכון "אורט". מילדותו בלט בנועם הליכותיו, בצניעותו ובנקיונו. רוני הצטיין בלימודיו וזכה במילגות ופרסים שבית-הספר העניק לתלמידים כשרוניים ומתמידים. הוא ניגן בסקסופון והשתתף בתזמורת הנוער של רמת-גן. תחביבו הנוסף היה אוסף בולים. הוא גילה כשרון בשרטוט, במתמטיקה ובפיסיקה. רוני אהב את הים והירבה לבלות לחופו. עוד בהיותו ילד נפרדו הוריו והוא ואחותו נשארו אצל אמו. רוני היה מודע לקשיי הפרנסה של המשפחה ובהיותו נער השתדל לעבוד ולהביא את שכרו הביתה.

באוקטובר 1976 נקרא לשרות חובה בצה"ל. כתלמיד מצטיין, הורשה רוני להצטרף לעתודה האקדמית והחל ללמוד הנדסת חשמל באוניברסיטת תל-אביב האקדמאית. הוא הצטיין בלימודיו ובד בבד מילא את חובתו לצה"ל, עבר בהצלחה קורס מ"כים ועלה לדרגת רב"ט.

בקיץ 1980 סיים את למודיו באוניברסיטה וזכה בתואר מהנדס. רוני חזר לשרות חובה בצה"ל וזומן לקורס קצינים, ששלב ההכנה שלו החל באוגוסט 1980.

ערב ראש השנה יצא עם קבוצת צוערים, חבריו בקורס, לחופשת-חג קצרה. ביום א' בתשרי תשמ"א (11.9.1980) הלך עם חבריו לרחוץ בימה של תל-אביב, בחוף ה"קאנטרי קלאב". הים היה סוער, רוני נסחף בגלים וטבע.

הוא הובא למנוחות בבית-הקברות הצבאי בקרית-שאול בתל-אביב. הניח אחריו הורים ואחות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה