תפריט נגישות

סגן מיכאל לפידות ז"ל

מיכאל לפידות
בן 22 בנפלו
בן רות ואריה
נולד בירושלים
בכ"ג בסיון תשי"ט, 29/6/1959
התגייס ב-19.4.1977
שרת בחיל המודיעין 8153
נפל בעת מילוי תפקידו
בה' בטבת תשמ"ג, 20/12/1982
מקום נפילה: חרמון
באזור רמת הגולן
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
אזור: א, חלקה: 21, שורה: 10, קבר: 06.
הותיר: הורים, אחות ואח

קורות חיים

בן רות ואריה, נולד ביום כ"ג בסיוון תשי"ט (29.6.1959) בירושלים. תחילה למד מיכאל בבית-הספר היסודי שליד "הגימנסיה העברית" בירושלים, ולאחר שעבר עם משפתתו לרמת-גן המשיך בבית-הספר היסודי "יבנה". את לימודיו הוא המשיך בתיכון עירוני דתי ברמת-גן. מאחר שהצטיין בלימודיו, דילג מיכאל על כיתה אחת וסיים את לימודיו בגיל צעיר. הוא למד הנדסת חשמל בטכניון בחיפה במסגרת העתודה האקדמית, וסיים את לימודיו בהצטיינות. בשנת לימודיו האחרונה מיכאל שימש אף כאסיסטנט בטכניון.

בצה"ל הוא שירת כקצין בדרגת סגן, בתפקיד של מהנדס פיתוח בחיל-המודיעין וזכה להערכה רבה מחבריו וממפקדיו. בד בבד עם שירותו בצה"ל, החל מיכאל בלימודי מוסמך בטכניון ובמכון וייצמן למדע. נושא התמחותו נקבע בתיאום עם צורכי יחידתו בצה"ל.

מיכאל ניחן בכשרונות רבים. בשעות הפנאי שלו, הוא עסק בציור ובצילום. את התמונות שצילם היה מיכאל מפתח ומדפיס בעצמו בצורה אמנותית. אהבתו למוסיקה באה לידי ביטוי הן בנגינה והן בשירה במקהלה. עוד בילדותו הוא אהב לבנות מכשירים חשמליים, והעריף בנייה עצמית על פני רכישת מוצר מוגמר.

מיכאל היה מסור מאוד לבני משפחתו ולחבריו, ותמיר שש לסייע להם ברוח טובה ובהומור.

ביום ה' בטבת תשמ"ג (20.12.1982) נפל מיכאל בעת מילוי תפקידו בחרמון. הוא הובא למנוחת עולמים בבית-העלמין בהר הרצל, שבירושלים. מיכאל השאיר אחריו הורים, אחות ואח.

יחידתו הקימה לזכרו לוח זיכרון במקום שבו נפל.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה