תפריט נגישות

סמל אפרים אפי שבתאי ז"ל

אפרים שבתאי
בן 21 בנפלו
בן שושנה ואליהו
נולד ברמת גן
בכ"ז באייר תשכ"ג, 21/5/1963
התגורר ברמת גן
התגייס ב-מאי 1982
שרת בחיל שלישות גד' 34
נפל בעת מילוי תפקידו
בי"א בתמוז תשמ"ד, 11/7/1984
במלחמת שלום הגליל
מקום קבורה: חולון
חלקה: 5, שורה: 5, קבר: 11.
הותיר: הורים ושתי אחיות

קורות חיים

בן שושנה ואליהו, נולד ביום כ"ז באייר תשכ"ג (21.5.1963) ברמת-גן. אפרים החל ללמוד בבית-הספר היסודי "הביל"וים" וסיים את חוק לימודיו במגמה הריאלית של בית-הספר התיכון "בליך" - שניהם ברמת-גן. אפרים, אפי בפי חבריו הרבים, הפליא לנגן על אקורדיון, והיה הרוח החיה במסיבות ואירועים.

אפרים גויס לצה"ל בתחילת תודש מאי 1982 ולאחר הטירונות הוצב בחיל-השריון. עקב בעיות רפואיות שונה הפרופיל הרפואי שלו והוא הועבר למחלקת השלישות ביחידתו. במחלקה הוא החל לעבוד כפקיד דואר ובהדרגה טיפס ועלה בסולם הדרגות והתפקידים. לאחר שסיים בהצלחה קורס מש"קי שלישות, היה אפרים מש"ק השלישות והאיש השני בחשיבותו במחלקה. הוא התבלט גם בתחומים אחרים, שאינם קשורים דווקא בתפקידו: נגינתו באקורדיון ליוותה את היחידה באירועים מרכזיים.

ביום י"א בתמוז תשמ"ד (11.7.1984), נפל סמל אפרים בעת מילוי תפקידו והובא למנוחת עולמים בבית-העלמין הצבאי בחולון.

הוא השאיר אחריו הורים ושתי אחיות.

במכתב התנחומים למשפחה השכולה, עמד מפקדו על תכונותיו של אפרים, ציין כי מילא את תפקידו כמש"ק שלישות באופן הטוב ביותר ותמיד לשביעות רצונם של מפקדיו והוסיף: "אני, כמפקד היחידה, נעזרתי באפי ז"ל פעמים רבות ותמיד נתן מענה טוב לדרישותי... אפי ז"ל היה אהוד על כל החיילים ביחידה. את כל רחשי ליבם על-פי רוב היו באים לספר לו מפני שהיו יודעים שתמיד בדברים בהם יוכל לעזור, הציע את עצמו".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה